Oletko avautuva luonne?

Itse avautuisin enemmänkin, mutta on otettava erittäin usein vastapuoli huomioon.

Avainsanat: avautua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.11.2012 - 18:35

Olen ja en. Riippuu ihan vastapuolesta. Tuikituntemattomien kanssa en halua puhua mitään. Ja se on joskus aika vaikeaa kun täällä asuinpaikallani on puheliasta porukkaa. Hyville ystäville kerron kaiken, ihan vaikeatkin asiat.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 21:45

Olen sosiaalinen luonne ja jutustelen ihmisten kanssa herkästi...Elikkä kyllä varmaankin.Vastaus on kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 07:45

Riippuu tilanteesta ja vastapuolesta. Ehkä vanhemmiten olen tullut hieman pidättyväisemmäksi ja loppujen lopuksi muutun erakoksi jonnekin Lapin perukoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 09:38

Henkilökohtaisimmat asiat jäävät kyllä muille paljastumatta. Jokapäiväiset asiat kyllä kerron ja mukavat, joskus ikävätkin kokemukset ja tapahtumat. Riippuu tietysti juttukaverista mitä asioita käsitellään. Jos tapaan ihmisen ehkä kerran kymmenessä vuodessa, silloin tule kerrattua tapahtumia, koska koskaan ei tiedä milloin ja missä seuraavaksi kohdataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 12:22

Hitkun plitkun plitkun plii. Nyt se on auki ja nyt se on kii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 12:43

Kyllä mä avaudun jos joku jaksaa kuunnella. Ja kuuntelen kyllä muidenkin murheita ja pidän ne omana tietonani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 17:49

Kyllä avaudun,mutta vastapuolen on oltava varmasti "suu kiinni" tyyppiä noista asioista. Ne kerrotaan vain tosi varmalle tyypille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 17:51

Se olenko avautuva luonne vai en riipuu ihan siitä missä tilanteessa olen ja kelle puhun sillä vaikka mielelläni höpisen ja hölötäkin en kerro kaikkea kaikille kaikkialla. Osaan olla myös hiljaa ja hölisemättä sekä pitää monet asiat paljastamatta.