Tekeekö sauna tai suihku sinut nälkäiseksi?

Käimme saunassa ja nyt miulla on nälkä,että pitänee ottaa iltapalaa.

Avainsanat: iltapalaa saunan jälkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2012 - 12:46

Empä ole moista huomannut. Saunassa käyn fibromyalgian ehdoilla.

Kysyjän kommentti

Minulla on myös se inhottava kivulis tauti ja saunan jälkeen kärsin sauna krapulasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 19:00

No yleensä ei. Joudun saunomaan niin nopeasti ettei siinä ehdi maha murisemaan. Jos olen saunassa liian kauan kaikki nivelet riehaantuvat repimään yöllä. Ulkoilma tekee minut nälkäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2012 - 19:26

Mieluummin janoiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 19:31

Ei tule nälkä. Mutta jano kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 19:46

Saunassa tulee yleensä jano.Hanavesi parasta! Mies tykkää kiskaista oluen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 20:33

Enemmän janoinen olo kuin nälkä, vesipullo on aina saunareissulla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 21:33

Ei saunoessa nälkä pääse yllättämään...se on jano joka tulee saunoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 21:40

Vettä polvessa, laineita päässä ja ikuinen jano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 17:55

Sauna on poissa laskista ja suihkussa ei janota, eikä nälätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 17:57

Atoopisen ihoni takia en pysty lutrailemaan suihkuvedellä enkä löylyttelemään saunassa milloinkaan niin kauaan, että minulle ehtisi tulla noiden toimenpiteiden aikana nälkä.