Vieläkö on napsun Martat voimissaan ja mikä on Marttojen menuu näin pyhäinpäivänä?

Meidän Martta tekee tänään palapaistia, keitän perunoita, teen lanttukuutioita, salaattia teen suolasienistä,tietysti itse poimituista, jälkiruoaksi mustikka rahkaa.

Avainsanat: rakkaudella ruokaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 10:51

täällä viitta yx martta
tänään mennään kotaan ja laitan siellä jotain
aattelin joskos paistais linströmminpihvei
pottui ne kyspyvät fooliossa ja soosina tazikkii
tuoresalaattia
nikipannukaffeet jos sit enään jaksaa sitä juoda
mutta sinne vasta illan suussa
nyt pitää vähän puuhastella jotta huvitus sitten vasta
kun on homat tehty..edes osa :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 11:12

Täällä toinen Martta viittaa, että ainakin omasta puolestaan on elossa ja kohtalaisen mukavassa voinnissakin. Tänään on vuorossa juustokermaperunat ja aurajuustolohi uunissa. Lisäksi jotain salaattia ja punajuuria. Jälkkäriksi marjapuuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:36

Meillä Martta ei kokkaile.

Lihapullia paistelen ja kanttarelleistä teen soosia.
Keräkaalista puolukkainen salaatti.
Lisäksi vihanneksia tarpeen mukaan.
Jälkiruoka vielä hakusessa. Mansikkarahkaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 13:25

Täällä sellainen laiskanpullea Martta-täti, joka syö kolmen päivän vanhaa kesäkurpitsalaatikon jämän pois.
Jotta ei mitään ihmeellistä, jotain jogurttia purkki ja sillä martta-täti luikkii tä,än päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2012 - 14:42

Tällä ex-Martalla on sairauspäivä - silloin pitää levätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:43

Uuniruoaksi meni meidän Martalla tänään: possun sisäfilettä ja yrttiperunoita, soosin lämmitän valmiista Mustapekka-kermasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:48

Borssikeittoa söin halulla hartahalla ja aion vielä kypsentää uunissa porsaan pakaraa huomiseksi. Tosin huomenna voi tulla mökkipäivä ja laavulla pakolliset makkarat pitänee paistaa kaiken hyvän lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 15:20

Porolihapullia muusin päälle uuniin. Koristellaan persiljavihreällä ja hyytävällä ketsuppiverellä kasvonmuotoiseksi. Salaatilla lisäkoristelua. Jälkkäriksi hämähäkinverkkomuffiseja. Pikkuihmiset tulevat syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 19:17

Tavallista arkiruokaa syön pyhänäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 19:41

Meillä broileriwokkia ja hyvin maistui ! Isäntä leipoi vielä voisilmäpullia :) Kahvin kanssa aikas hyviä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 21:51

Täällä tämä Martta luisti menuu hommista.Mies sai sydä eilistä savulohi-laatikkoa..
Itse kävin lapsenlapsen kanssa syömässä herkkuja seisovasta pöydästä..pakkaus hommien välissä..kun muutto tulee eteen.