Hyvää pyhäinpäivää napsulaisille. Kuinka päivänne sujuu?

Lisätty: 03.11.2012 - 11:23

Vesisateessa lenkkeilin ja Matildan kanssa on pitänyt seurustella. On vähän ihmeissään ollut, kun työt alkoivat enkä olekaan aina kotona. Kynttilöitä sytyttelen illemmalla. Haudoille on jo viety. Yhdet hirvipeijaiset on, mutta itse jätän ne väliin. Huomenna on taas työpäivä.

Lisätty: 04.11.2012 - 08:24

Hyvää syntymäpäivää Riitta. Myöhästyin, kun nyt avasin koneen. Onnea kuitenkin jokaiselle päivällesi.

Avainsanat: vainaja muisto päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2012 - 12:58

Pihan haravointia.. ja sit illalla hautausmaakierros. Kynttilöin valaistu hautausmaa on kyllä vaikuttava näky.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kynttilän liekki on kaunis niin ulkona, kuin sisälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 07:58

Huomenta, huomenta. Vettä näkyy tihkuttavan taivaalta ja iltapäiväksi luvattu ilmeisti lunta/räntää. Lenkille kuitenkin tästä aion lähteä, samalla hautakynttilät mukaan ja hautuumaan kautta. Muutoin taitaa mennä päivä oleillessa ja kirjaa lukin. Tosin aamulla kuulin uutisista, että ilmeisesti Lappeenrannassa olisi liikkeet poikkeusluvalla auki itäturistien vuoksi, ja vähän mietin, josko sinne kuitenkin pikavisiitin tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 08:26

Huomenta kaikille.Vesisadetta on meillä ja todellakin jotkuin kaupat on auki näiden idän ihmeiden takia,mitä täällä rittää ihan arkenakin.Meille tämä päivä on juhlapäivä ja ruokakin on juhla ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2012 - 09:10

Huomenta sinullekin.
Niin tänään on muistopäivä. Paljon onkin heitä, joita muistella.
Illemmalla sitten laitan kynttilät palamaan ja rauhoitun ajatuksieni kanssa.
Siihen asti siivoan kellarin rappua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 09:32

Flunssa alkaa jo päästää otteestaan ja suunnittelin kävelylenkkiä, mutta ilma ei näytä kovin houkuttelevalta. Hautaudun aamupäiväksi mielenkiintoisen kirjan pariin. Illalla laitan kynttilät palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 10:46

lentsu yrittää takas pukata ,mutta kunhan tästä yskältä ja niistämisestä selviän
niin alan raivata tätä taloa
kun huomenissa saadaan kantoapua
olen tässä sisutus puuhassa päättänyt siirrellä
piironkia ylös ja toista alas heh ..
ja nyt tyhjentelen lipastoja ja raivaan tilaa alakerran lipastolle
kun ei se sovi väritykseen
ja taas makkarin lipasto kun sopii niin se sitten alas
isäntä tykkää
nooh ei yhtään ,mutta vaihto ehto on
että ostetaan sitten uusi
jotta tykästyi kyllä tähän järjestelyyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:25

Kotoisissa tunnelmissa aikaa vietetään, ilman suurempia kiireitä.
Paistellaan lihapullia ja valmistetaan kanttarelleistä soosia.
Kynttiläkin on sytytetty ja myrskylyhty valaisee parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 12:23

Tässä kotona päivä menee sadetta pidellessä ja ruokaa tehdessä kuten muutkin päivät viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 12:46

Hyvää syntymäpäivää Riitalle toivoo Riitta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 13:29

Kynttilät palaa kupeissaan . Kolmelta lähden tyttäreni Annen kanssa vanhempieni haudalla käymään ja illalla klo 18.00 lähdemme surumuistojuhlaan kirkkoon. Netissä napsuttelua ja jonnin joutavaa olekelua vain. Kohta hiljaista on ja hämärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:37

Kotosalla oloa kynttilän valossa. Hautausmaalle menen, kun vielä hämärämmäksi päivä painuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 21:44

Hautausmaalle tuli kynttilät vietyä vesisateessa...Muuten päivä vierähti,kun olin lapsnlapsen apuna pakkaamassa,kun asunnon muutto tulee...niin pitää alkaa pikkuhiljaa pakkailemaan mitä ei tarvitse..