Tuleeko salasanat ja tunnus-luvut aina heti mieleen?Kun niitä pitää muistaa..nykyään aika paljon..

Pitää tunnusttaa...että välillä sekoilen..Oletko kirjannut näitä itselle muistiin..

Avainsanat: tunnus.sana tai luku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 00:51

Kaikki on yritetty kirjata muistiin piilossa olevalle paperille ja tietokoneen selaimen asetukset (Firefox) on siten, että se muistaa tavallisimpiin kirjautumisiin tarvittavat tiedot.
Työkalut > Asetukset > Turvallisuus > Tallenna sivustojen salasanat

Lompakossa on pakko pitää lunttilistaa, jossa tunnuslukuja on piilotettuina puhelinnumeroihin eri tavoin.

Ei kaikki pysy päässä, tai ne ei vain löydy sieltä yht'äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 06:40

Aika hyvin muutaman muistan..siis ne joita eniten käytän. Face, Napsu, e-mail ja työpaikan sähköposti. Vaan sittenpä tuli töissä erääseen ohjelmaan kolme eri salasanaa jotka on pakko olla lunttipaperilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 07:52

Eniten käytetyt on mielessä, työpaikalla tarvitsee muistaa vain yksi salasana, kun sillä kirjautuu niin toimikorttiin ohjelmoidut tunnukset avaavat sitten muut tarvittavat ohjelmat. Kaiken varalta on tunnuksia ujutettu piilon viereen, siltä varalta, että muisti pätkii tai tunnuksen luvut vahingossa vaihtavat paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 08:29

Minulla on vihko mihin olen kijannut kaiken tarpeellisen,en millään jaksa muistaa kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2012 - 09:07

Kyllä joskus pitää pohtia, on omat ja yritysten luvut, jotkut jopa samantapaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 10:07

Salasanoja on kymmeniä, joten olisi mahdotonta muistaa kaikki. Olen kirjoittanut salasanat ylös turvalliseen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:14

Kyllä ne joskus meinaa mennä sekaisin. Olen laittanut niitä puhelimeeni siten, ettei niitä muut ymmärrä. Kotona on jemmassa tunnuksia paperillakin. Sama tunnus kaikissa helpottaisi muistamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:21

Kyllä ne siellä muistissa pysyy. Ihmeellisellä tavalla ne putkahtavat ulos kun niitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 12:16

Toistaiseksi ovat muistissa pysyneet. Jos unohdan, niin pulassa olen, koska en ole niitä mihinkään kirjoittanut muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 13:32

inulla on vihkossa kaiken varalta, mutta kyllä muistan aika paljon. Minulla on tavallisissa jonnin joutavissa
monessa sama sana, ei niitä voi millään muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:35

Joskus on kaupan kassalla iskenyt blackout ja siinä sitten naama punaisena miettimään pankkikortin tunnuslukua....

Joskus siis ei vaan muista tunnareita. Olen laittanut itselleni pikku vihkoon ylös salasanoja ja käyttiksiä. Samoin puhelimessa on sillai, että niistä ei saa ulkopuolinen selvää, tosin en aina muista itsekään, mihin ne liittyi... Los normalos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 15:19

Kierrätän ja pyörittelen samantapaisia salasanoja ja yhdistelmiä.Kyllä ne toistaiseksi on mielessä pysyneet.Onneksi...Kirjannut en niitä ylös ole, mutta varmuudeksi joitakin miehelle kertonut, jos itse sattuisin unohtamaan....Edes joku sitten muistaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.11.2012 - 21:33

eipä tule ei, mutta niitä on näköjään pakko edes joskus vaihtaa, nähtiin tämän napsunkin kanssa :(