Oletko joutunut kärisimään,että vaikkua korvissa ja kuulo heikkenee?

Nyt on 2 kertaa korvat huuhdeltu..eikä vaikkutulppa lähde pois...Remo-Vaksia laitettava korviin..nyt viikonlopun ajan,että pehmentäisi vaikun..ja maanantaina taas korvien huutelu..

Avainsanat: vaikkukorva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2012 - 23:40

On varmasti hyvin epämiellyttävä kokemus. En itse ole joutunut kärsimään, vaikka tähän yhteen sairauteeni kuuluukin lisääntynyt vaikun eritys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 23:25

Mistähän se kuulo oikein menee?
Ihmetys on valtava?
Korvasta useimmiten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 06:49

Ei ole kokemusta. On sen mallinen korvakäytävä, että olen vasta tarvinnut huuhtelua 2x koko elämän aikana. Töissä kyllä tiedän tapauksia joille korvahuuhtelu täytyy tehdä monta kertaa vuodessa. On varmasti ikävä tunne sellainen. Toivottavasti saavat sinun korvasi puhtaiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 07:47

Eipä ole vielä vaikku vaivannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 08:51

Käyn terveyskeskuksessa huuhdotuttamassa korviani ainankin kerran vuodessa.Ekakertaa,kun miulta korvat huuhdeltiin,oli pyörtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 10:20

Kaverit kertoivat, että ääneni hiljeni muutamalla desibelillä sen jälkeen, kun ensimmäisen kerran korvani huuhdeltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 10:56

juuh tuttua on toikin
olen kans käyttänyt noita tippoja
ja pääsin kerralla eroon vaikuista ..
uimahallissa rupen käyttämään pantaa ,joka suojaa korvat
joskos se auttais tuohonkin vaivaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 11:45

Kertaalleen huuhdeltuna sanoisin ettei hullumpi kokemus. Kuulo on ihan hyvä puhtailla korvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:00

Minä olen käynyt monta kertaa huuhteluttamassa korvani, kertovat , että toisilla ihmisillä on sellainen
korvanrakenne, joka kerää vaikkua. Minusta se on miellyttävää kun haalean lämmin vesi valuu korvasta
kokkareineen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 09:52

Muistan lapsuudesta äitini valitelleen korvavaikusta. Tuolloin kaadettiin lusikallinen vetyperoksidia korvakäytävään, annettiin vaikuttaa ja kaadettiin pois. Muistaakseni tepsi ja korvan tukkoisuus hävisi.
itselläni ei vaikkuongelmaa.