Syksy saapunut jälleen...meinaatko käydä vaatekaupoissa,ostamassa jotakin uutta päälle laitettavaa?

Kävin tänään ostamassa housut...kun vanhat ovat vaihteeksi niin venyneet,kun yleensä kutistuvat..(vai onko minut ikä kutistanut?

Lisätty: 02.11.2012 - 23:40

Pappa hei..pitää olla senverran kireät housut,että ei tipu pois päältä..kun oma mies ei lähde mukaan reissun..On turvallisempaan,kun housut pysyy päällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2012 - 14:18

Vanhat pompat viel kelpaavat. Kopottimetkin on sen verran ok, että vanhoilla mennään...

Jotkut paremmat vetimet on ikävä kyllä hankittava syksyn yo-juhliin.

Yleensä pakon edessä tulee vaateostoksia tehtyä. Ei mitenkään himohommaa. Ahistaa jo ajatuskin pieneen sovituskoppiin menosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 23:24

Vaatteillahan ei meillä koreilla,
muutenkin on kiva matkustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2012 - 23:46

En aio käydä. Jatkuvasti neljän seinän sisällä oleva ei paljoa tarvitse - hieman olen etsiskellyt ruskeita toppahousuja - puunhakureissulle liiteristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 06:52

Minä käyn vaateostoksilla vasta, kun on viimeinen pakko...no pari syys/talvitakkia pitää nyt hankkia ja työvaatteita. Ovat entiset nääs kutistuneet, kun riippuivat komerossa vuoden ajan...tosin ne kustantaa työnantaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 07:45

Tämä syksy mennään vanhoilla varastoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2012 - 11:40

Ei ole tarkoitus mennä vaateostoksille. Vanhat saa kelvata vanhalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 14:02

voi on niin paljon vaatteita, mutta päähineen (pipon) ostin ja kaulaliinan. tyttäreni toi pussillisen
lakkeja ja huiveja ja kertoi, ettei käytä niitä enää. Muori kerää kaappiinsa vain mitä kuka antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 20:03

En nyt tarvitse mitään uutta päälle pantavaa,että vanhoilla siisteillä vaatteilla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 09:42

Uudet nilkkurit jo hankin ja vanhatkin sain loppujen lopuksi suutarista takaisin ihan käyttökelpoisina.
Kaapissa olevat vaatteetkin ovat jälleen suurentuneet ja mahtuvat päälle, kumma kyllä.