Koska olet viimeksi testanut näkösi? Enkä tarkoita ulkonäköä.

Tässä mukava Nissen näkötesti
www.nissen.fi/nakotesti/?gcl...eGA#/intro

Avainsanat: näkötesti silmät silmälasit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 17:00

Heitin silmälasit tarpeettomana mäkeen lääkärin määräyksestä kun 70 vanhana meni entinen ajukortti vanhaksi. Eikä valtiovallan myötämielisellä lainsäädänöllä antaneet enää rekkakorttia. Kuorma-autokortin olisi saanut 2 vuoden välein uusittavana. Joten tyydyin vämhempi kirjaimiseen korttiin jonka uusimismanooverit rahanmenoineen on 5v välein. Miin meitä holhotaan! Kai se kohta on kauppareissut alettava tekemään mönkijällä?

Kysyjän kommentti

On se monelle kova paikka joutua luopumaan \"ajo-oikeuksista\",

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 16:24

Kiitos testistä. Kävin toteamassa, ettei silmälaseja vielä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2012 - 17:05

Parisen vuotta sitten kävin. Juuri tuli s-postiin ilmoitus, että pitäisi taas mennä tarkistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 17:12

Hyvä näkö. Kiitos testistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 17:15

Kolmisen vuotta sitten kävin viimeksi ja tarkoitus on tänä syksynä uusia lasit, testikin tämän todisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 18:19

en edes kehtaa sanoa on yli kolme vuotta mennyt, näen hyvin sillä osalla silmää mikä on kunnossa, mutta nyt olen ajatellut mennä kun joulun rahamenot ovat ohitse. Se on kallista lystiä, kun ei voi optikolla käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 18:45

Kerran vuodessa näköni tarkastetaan..ja testikin sanoi,että on asiaa optikolle..
Olen sen kyllä itsekin taas huomannut,että pitäisi lasit taas uusia..
On vaan niin turkasen kalliita nämä moniteliteho linssit.
Aamulla kun sängystä nousen..ensimmäiseksi lasit päähän,kun kaikki on ihan sumeeta muuten.
Lapsesta asti olen lasia käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2012 - 18:55

On tuosta jo aikaa. Laittoi optikkoni jo muistutuksen, että pitäisi treffata. Lasini ovat niin älyttömän kalliit, että yritän vain pärjätä mahdollisimman pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 21:26

no tota noin .käyn 1/2 vuoden välein .suossittelen pysyy lasit kunnossa. näkee ei tarvi arvailla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 21:43

Tais olla viime tammikuussa ja minulla on kahdet lasit kauko ja lukulasit,kun en halunnut 2teholaseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 22:29

Kumpaakaan ei ole testattu vuosiin. Ja silloin kun testattiin, niin molemmissa oli sanomista. Nyt jo kenties enemmänkin.. Pitääpä testata, siis ainakin tuo näkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 23:19

Läheltä luen ja kauaksi katselen lasien kanssa. Kerran vuodessa testataan. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:11

testi sanoin ettei laseja tarvita
mutta silti on lasit taittovikkaa
ja kun en tykkää laseja pitää
niin on köökissä suurennuslasi
siellä kun ei nää mitä pitää mitata mihinkin keitokseen ..
tai lähinnä mitä tuoteselostuksessa lukee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 19:34

Kohta vuosi isosta silmien leikkauksesta.Enää en laseja tarvitse :)