Käytättekö Samarinia?

Nautin äsken lasillisen - hyh... ei kutittanut poreet nenää niin kuin lapsena. Tosin ei helpottanut vatsankaan oloa.

Avainsanat: samarin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 14:29

Pienenä tyttönä kyttäsin aina, milloin isä ottaa Samariinia.Tiesin, että saan juodakseni "pohjat" ja nam kun olikin pahaa! Nykyisin ei sitten ole tullut sitä juotua :) Isälle se taisi vatsavaivoihin autta.

Kysyjän kommentti

Kiitos... ne poreet, miten hauskasti ne kutittivatkaan nenää.\r\nMinulla helpottaa vatsan oloa kun otan lasillisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 13:23

Hyväksi olen todennut,silloin tälloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 13:54

Eipä ole tarvinnut turvautua ikku pikku ikinä samariiniin, sillä minua ei ole koskaan närästelyt, ei edes ikku pikku pikkaisen. Jos joskus nin käy ,mitä en tietenkään toivo, tuskin juon vaivoihini samarriiniryyppyä sillä olen kuulut sen olevan karmivan kauean pahanmakouista eikä sellainen juoma tuntuisi sopivalta närästyksenpoistajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 15:21

Kätän närästykseen poretablettia Zantac. Nopea ja varma lopputulos.
Monia olen kokeillut, mutta tämä on paras (reseptlääke).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:25

Eipä ole tullut aikoihin käytettyä. Nuorempana discoillan jälkeisenä aamuna tuli joskus otettua Samarinia oloa tasoittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2012 - 17:09

En ole koskaan käyttänyt. Ei närästä, ja jos närästääkin, niin siihen ei Samarinit auta. On enemmän sellaista potutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 17:16

Nuorempana olen joskus kokeillut, lähinnä sen poreilun takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 18:21

en ole käyttänyt, nyt on 40 mg Somac, kun on se vatsa leikattu, niin ei ole varaa enään uusiin haavoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 18:56

Samariinia kyllä kotona..en muista koska olisin ottanut..
Juuri kävin tarkistamassa mikä' on parasta ennen päiväys..sehän oli 5-12.... roskiin nekin meni nyt..
Eipä olisi tullut tarkistettua ilman tätä kysymystä..että kiitos ida kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 01:04

Ennen ostelin Samarinia, ehkä auttoi, mutta ei kunnolla.
Nykyään sillointällöin Somac 40 mg, puoli tuntia ennen ruokaa, ihan niinkuin auttaisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 09:34

Itsellä ei tarvetta käyttää. Isäntä käyttää melkein joka päivä tai oikeastaan yöllä. Muitakin on kokeillut, mutta Samarin kuulemma tuo parhaimman avun.