Monta todellista ystävää sinulla on?

Mikä piirre tekee hänestä korvaamattoman?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 16:38

Todellisia ystäviä on muutama. Heille voin kertoa luotettavasti omista asioistani, heidän kanssaan voin jutella ja "sparrata" myös vaikeita asioita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2012 - 08:33

Ystäviä on - todellista, sellainen on hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 13:21

Naisystäviä minulla on 15 kpl,kaikki ei ole samalta paikkakunnalta,kun minä.Ystävästä tekee luotettavuus erityisen ja että jaksaa kuunnella minun vaieatkin asiat,eikä missääntapauksessa laita salaisuuksia kiertoon.Ystävän kanssa voi pitää myös hauskaa ja muutenkin tehdä kaikkea hyvää.Ystävät on kuin tähtiä,niitä ei aina näe,mutta ovat kuitenkin olemaas.Tämä loppu ei ollut minun omasta päästäni vain jostain lainattu,mutta silti hyvä sanonta.Minäkin jaksan kuunella ystäviäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 17:15

Todellisia ja luotettavia enää vain kaksi. Koko ajan luotettavuus vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2012 - 17:23

Yhden käden sormilla ne on laskettavissa, jos todellisuus on sama kuin luotettavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 18:59

Teit juuri kysymyksen, jolloin huomasin, että en ole ajatellut ystäviäni pitkään aikaan.
Muistan teidät lämpimästi kun mieleeni tuli yksi niistä tavoitteista, joita kohti olette minua tuuppineet.
ja joka on pian totetunut. Kiitos!

Arvostan teita juuri sellaisena kuin te olette, omana itsenänne.. Ihailen teissä monia ominaisuuksia, jotka
tekevät teistä ainutlaatuisina ihmisinä ja ystävinäni.
Tarkoitan myös niitä tavallisia pieniä tapoja toimia ja ajatella omalla tavallanne.- enkä siis suinkaan vain jaloimpia ja upeimpia taitojanne.. Ja onneksi teissä on asioita,jotka joskus ärsyttävät minua - sillä mikään ei olisi tylsempää kuin täydellisyys - on mukavaa kun voimme peilata toisiamme viestien avulla ja pyrkiä kohti tavoitteitamme, saaden tukea toisltamme.

Näillä ajatuksillani tahdon tuoda päivääsi tunteen, että istut vierelläni ajatuksissani, vaikka emme ole koskaan tavanneet.Monet meret on seilattava yksin, mutta ihanaa, että olemme tukemassa toinen toisiamme.
Kuljettakoon tuuli teidät aina kohti onnistumista elämän polullanne.

Ja kiitos vielä kerran, että olette ystäväviäni.
Se on minulle vanhalle mummolle todella tärkeää.

Keuruulla Pyhäinpäivän aattona 2.11.2012

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2012 - 11:15

oi vaikka kuinka monta <3 ystävää
ja vielä on nämä <3 napsu ystävät
kiitos ,että olette täällä <3