Juhlitko omaa syntymäpäivääsi?

Miten ja mieluiten missä?

Avainsanat: syntymäpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 08:44

Tuli 70v päivänä matkustettua Qantaksen A-380 koneella Singaporesta Melbourneen. Oli hyvä söövis tytöillä. Muista tulevista en tiedä?

Kysyjän kommentti

Onnittelut jälkikäteen :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2012 - 08:30

Saatan minä ottaa nisua kahveen kera sinä päivänä, muutoin en makiaa suuhun laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 08:38

Kyllä minä juhlin, huomenna taas on se päivä kun pitää kakkua ja muita herkkuja tarjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 09:55

Perinteinen saunominen lasten ja lastenlasten kanssa.
Koko päivä siinä menee saunoessa, uidessa ja syödessä.
Toistakymmentä vuotta on jo näin vietetty yhteistä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:36

Vajaan kuukauden päästä tulee taas yksi vuosirengas lisää. Ystäväni järjestää yllätyksen tuoksi päiväksi, itse en laita tikkua ristiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:57

Kakkukahvit juon, jos satun päivän muistamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 17:14

Huomenna se on sitten 52-vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2012 - 17:26

En vietä omia synttäreitäni, en edes täysiä kymppejä. Synttärijuhlat on lasten juhlia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 19:04

en ole viettänyt edes silloin kun täytin 70 vuotta. Mutta veljeni vaimoineen tuli Helsinkiin juhlimaan, mukanaan suvun onnittelut.