Mitä mieltä olette jos käteisen rahan nostaminen alkaa maksamaan automaatilta ?

Uutisissa mainittiin tästä asiasta,että tälläistä jo tapahtuu,mutta en ehtinyt nähdä pankkia joka maksua ottaa käteisen rahan nostamisesta.Itse en haluaisi tälläistä tapahtuvan.

Avainsanat: käteinen raha maksaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 22:56

Jos näin käy,niin meinaan siirtyä maksaa kortilla...nyt olen jo jonkin verran maksaut kortilla.
Todella on pankkien ryöstmistä,jos asia totetuu..

Lisätty: 02.11.2012 - 23:02

Kotkassa uudessa Nodean pankissa ei voi nostaa käteistä rahaa.. tuli tänään ilmi,kun olin avustus-keikalla..ja nämä vanhukset eivät osaa automaatilta nostaa rahaa..nyt pitää valtuutuutta joku joka hoitaa heidän raha-asiat,kun ovat itse hen.kohtasesti nostanut rahat tähän asti pankista..ja ikää reilut 90 vuotta..
Eihän tämä koske tätä sinun kysymystä kissaäiti..kun oli pankkiautomaateista .kysymys..mutta näin hankalaksi laitetaan vanhusten raha-asiat,kun pitää nostaa rahaa..

Kysyjän kommentti

Että pankista ei voi enää nostaa rahaa,tekis mieleni kirota,mutta mitä sekään auttais.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 21:14

Ei siinä kansalaisten mielipiteet auta. Pankit ovat ahneita. Maksetta on tai jää rahatta. Pitää nostaa sitten enemmän kerralla, niin ei tarvitse niin usein maksaa siitä nostosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 21:52

Jospa ottaisikin tilin pussissa käteen, niinkuin ennenvanhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2012 - 22:14

Eihän se mukavaa olisi, mutta valtaa pitävät päättävät. Mutta mihin sitä käteistä nykyisin tarvitaan, kun on maksukortit kaikilla. Itse en edes muista milloin olisin rahaa automaatista ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 22:34

pyytäisin tilipussin suoraan käteen ...
niin kuin ennen vanhaan
ja lopetan pankkipalvelut kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 01:03

Luin Uusimaa lehden artikkelista, että Huittisista poistuu M-marketin yhteydessä ollut Otto-automaatti. Se korvataan Cash- nostoautomaatilla ja samalla rahan "nostaminen seinästä" muuttuu maksulliseksi. Ikävä jutu Huttislaisille. Jos näin tulee käymään meille muillekkin on se meillekkin ikävä juttu, etenkin jos ja kun se tapahtuu vastoin tahtoamme pankkiasoista päättävien harvojen ja valittujen ihmisten toimenpiteiden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 08:02

En kyllä ymmärrä miksi.Kohta maksaa sanoa "päivää" ihmisille...Tai siihenkin keksitään kyllä joku vero...Muka fiksujen ja viisaiden aivoriihi rahan hankintaan on ehtymätön!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 09:52

Pankkien ahneudella ei näy olevan rajoja!
Eihän rikkaat rahojaan pankista nostele, niillä on pelimerkkejä riittämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:23

Jos tulee kaikkien pankkien käytännöksi, niin eiköhän olisi jo aika nousta barrikadeille. Pankkien ryöstö alkaa tulla jo tiensä päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 19:06

Mitäpä me sille voimme, ei yhtikäs mitään. Minä en pidä kortilla maksamisesta.