Mitä kauan kaivattua Savonlinnassa tapahtui tänään??

Tätä on suunniteltu jo kymmeniä vuosia, tänään osa suunnitelmasta toteutui siten, että kaupunkilaisetkin pääsivät hyödyntämään suunnittelun tulosta....

Avainsanat: voisi olla myös kategoriassa ajankohtainen mutta olkoon tämä autot ja liikenne vihjeenä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 21:13

Ilmeisesti se ohitie avattiin. Viimeksi kun kävin siellä, oli viittä vaille valmis. Ihanaa, ei tarvitse pujotella keskustan kautta kun menee Kerdiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 21:19

Autoilijoilta jää lörtsyt syömättä torilla kaupunkia ohittaessa.
On siihen tarvittu työtä myos. Ei suunnittelu yksin riitä. Katso liite:

Lisätty: 02.11.2012 - 05:46

Keskentekoinen, Laitaatsilta on pullonkaula. Onneksi ottivat onkeensa ja siirtävät laivaväylän Kyrönsalmesta sinne minne se kuuluukin, kun karttaa katsoo! kansalaisen.karttapaikka.fi/...mp;lang=fi

Lisätty: 02.11.2012 - 08:38

Täytyy minunkin kehua Savonlinnaa: sukuni tutkimus on lähes valmis 1600-luvun puolivälistä alkaen. Eräs esi-isäni on mennyt naimisiin Laitaatsillan sitavahdin tyttären kanssa. Että sillee Säämingin miehet on kunnostautuneet.

Lähteet:
yle.fi/uutiset/ohitustie_auk...ta/6358921

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2012 - 22:08

Autoilijat voivat nyt unohtaa sen kauhean pullonkaulan keskustassa. Sen kun porhaltavat vain ohitustietä ohi kaupungin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 08:01

savonlinna on ihana paikka ja sieltä on hyviä muistoja.Minulla on ollut sielltä rakastettu tapasin hänet Olavinlinnaan menessä hän oli soutajapoika,silloin ei ollut siltaa sinne linnaan,oli se vain niin ihanaa aikaa,se nuoruus.Viimeeksi olen ollut Savonlinnassa,kun siellä oli höyrypursiseuran rekatta,sekin oli oikein viihdyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 09:49

Onkohan se tie tehty siksi, että pääsisi mahdollisimman nopeasti ohittamaan Savolaisten pyhätön?
Minähän en ohi aja, vaikka kuinka yritettäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 19:08

Kyllä minäkin Savonlinnna sydämeen menisin, en ohitusta tekisi.