Kukaan käynyt Stonehengellä ?Mitä pidit?

Kävin itse viime kesänä; mahtava paikka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2012 - 01:25

Muutamien valtavien kivien rykelmä, mutta jotenkin kummallinen ajatuksia herättävä paikka, onko se uskonnollinen vai tähtitieteellinen vai mitä tarkoitusta varten rakennettu ?
Kävin siellä joskus 80-luvulla tuulisena ja sateisena päivänä (normaalia), silloin ei vielä ollut mitään muita kaivauksia, nyt taitaa olla jotain siinä lähistöllä.
www.stonehenge.co.uk/
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...27780.html

Lisätty: 02.12.2012 - 16:21

Katso YouTube videoita Stonehengestä
www.youtube.com/results?sear...EIgDROxYUY
esimerkiksi:
Secrets of Stonehenge (1/4) 15:00 min
www.youtube.com/watch?v=_pXtHqAGN6E

Timewatch - Stonehenge 54:53 min BBC
www.youtube.com/watch?NR=1&a...8DqKArmdyo

stonehenge 1-3 15:00 min National Geographic Channel
www.youtube.com/watch?NR=1&a...=endscreen

Kysyjän kommentti

Se paikka oli jotenkin maaginen.Ja luulin, etten mihinkään sellaiseen usko....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 19:05

En ole käynyt, mutta niitä on telkussa näytetty, niin ovat upean näköinen rykelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:11

Kuvia olen katsellut. Haaveena on päästä joskus paikan päälle katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:34

Ei ole tullut käytyä..voisi joskus vaikka mennä..on varmaan todella mahtava paikka...mitä on kuvia nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:41

Käymätön paikka vielä, toivottavasti kuitenkaan ei jää omin silmin näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 08:52

En ja tuskin menenkään. Google Earth näyttää aivan riittävästi niistä kivistä.
GoogleEarth hakuun, Stonehenge, Amesbury, Iso-Britannia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:43

Minua suuresti kiehtova paikka. Toivottavasti pääsen joskus paikanpäälle ihmettelemään.