Jaksatteko pestä autojanne näillä kurakeleillä?

Onko siitä hyötyä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 19:51

2011 jouluksi ja sain kortin jonka puolessa vuodessa hakitulla 5 leimalla saisi kuudennen pesun ilmaiseksi. Jäi määräajassa 1 leima puuttumaan. Olen pari kertaa käyttänyt harjoissa senkin jälkeen. Saapi näkee käynkö pesulinjalla milloin, sillä näillä rapakeleillä se on hukkaan heitettyä rahaa.
Klasit tulee pestyä spray pullotavaralla tarpeen vaatiessa. Kotipihan pesulinja ei puutarhaletkulla toimi talvella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 19:01

Pakko on ravat välillä pestä pois ettei syö maalipintaa, mutta ei sitä kovin usein itse jaksa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 19:03

Tuli pestyä lumella kun sitä sen alta kaivoin. Aika vähäistä on talvisin peseminen, kesällä on ihan toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:08

No harvemmin tulee tuota hierottua, mutta välillä on hyvä ohentaa kurakerrosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:09

Itse en pese. Pesettämässä käyn ja silloin ei ilmoilla ole väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:38

Huoltsikan pesulinjalla käytän, kesäkeleillä enemmän talvella sitten vähän vähemmän, satunnaisesti rengashotellilla on jopa käsin kotteroni pesty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 20:21

Kyllä maar minun punainen mersu on kiiltävä, vain vahaus puuttuu.
Täytyisi saada uusi, mutta vanhan rollin kanssa on monet keikat heitetty.