Missä säilytät kahvipurkkisi?

Meillä avattu kahvipaketti säilytetää jää viileä kaapissa,kun kahvissa on rasvaa niin säilyy paremmin viileässä.

Avainsanat: kahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 15:33

Jääkaapissa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 12:43

Siinä se keittimen vieressä nököttää. Kulutusta riittää. Ei ehdi pilaantumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 13:16

Kyllä sitä huoneenlämmössä keittimen viereisessä kaapissa säilytetään. Tiedän kyllä monta "harvemmin" kahvia keittävää, jotka säilyttävät jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 14:14

Peltipurkissa keittimen vieressä. Ei ehdi minulla kahvinpurut härskiintymään huoneenlämmössä, niin tiuhaan sitä purkkia verotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 15:43

Purkissa kahvinkeittimen vieressä..ikkuna on lähellä joka falskaa hieman. Paikka on siis vähän vilpoisempi, kuin normaali huoneilma. Tosin meillä kahvipaketit kuluu niin tiuhaan, ettei pilaantumaan ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2012 - 16:50

Kaapissa muiden kuivatuotteiden kanssa. Pitäisi tosi harvoin kahvia keittää jos ehtisi pilaantumaan huoneen lämmössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 17:57

Keittimen vieressä kaapissa peltipurkissa kahvini majailee, tulee senverran juotua, että ei härskiinny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 18:07

Meillä kahvi ei pilaantumaan ehdi! Tupperin kipossa tiiviisti hyllyllä majailee :) Aina tuores tuoksu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 20:22

Peltipurkissa pöönät ovat ja keittimen vieressä. Harvoin itse kaitän kaffeet, en edes aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 23:01

Tupperin tiiviskantisessa kahvipurkissa pidän..keittiön kaapissa..mistä on helppo otta,kun kahvit keittää..eipä se paketti kaun viidy purkissa..kun usein sen saa täyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:46

Pikakahvia säilytän keraamisessa purkissa keittiön työtasolla.