Eikös olekkin hieno juttu,kun Napsu alkanut piristymään?

Nyt on tullut jo monta vahaa Napsua takaisin..että pikkuhiljaa lisääntyy porukka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 31.10.2012 - 23:51

hyvä homma, ei tahdo ihan joka päivä keretä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 00:48

Tottakait.... eihän täällä muuten kukaan viihtyisi. Toivottavasti sama piristyminen jatkuu edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 05:44

Toivotaan, että pikkuhiljaa porukka palaa sivustoille ja uusia mukaan ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.11.2012 - 08:53

On todella kiva huomata, että entisiä sekä myös uusiakin tulee. Illat ovat vielä hiljaisia, mutta eiköhän nekin siitä vilkastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 09:26

Onhan se mukavaa napsuttella. Päivän piristyksen voi täältä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 10:55

Mukavaa nähdä täällä vanhoja tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 16:09

Tosi kiva juttu, kun tulee porukkaa lisää. Me Matildan kanssa taputamme karvaisia tassujamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2012 - 16:57

Hyvä juttu että porukat palaa, tulee enemmän mielipiteitä esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 18:14

Kertakaikkiaan PIRISTÄÄ " tavata " vanhoja tuttuja.Mukava on ollut huomata, että aika moni on sivuilla taas.Palkkatyöt vaan kun haittaa tätä napsuttelutoimintaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:11

juup kivaa on... ja mahdollisuuksien mukaan kyydissä yritän pysyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 20:30

Kyllähän tämä sellainen ajansieppo on, jos meinaa joka päivä käydä täällä.
Mutta valintahan on vapaa. Ja kun valitsee vain helpot kysymykset kalakeitosta-pyttipannuun,
niin ei mene kauan aikaakaan vastauksenhakemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2012 - 16:50

Kyllä tätä on kaivattukin. Mukavaa olla taas mukana!