Oletko muistanut tällä viikolla kiittää kumppaniasi? Oletko kertonut, kuinka hyvä on olla hänen kanssaan?

Kaikesta huolimatta :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2012 - 21:04

Kumpa se elämäntoveri olisi vielä vierellä,olisi silloin kaksi ihmislasta, toisiansa tukien.
Kyllä ne kiitoksen sanat, jotka lausumatta jäivät, jäivät sydämen pohjalle aarteena.
Vaan muistot kauniit ja kipeätkin, ne ajatuksissa ovat aina. Jäi muisto niin rakas
ja ihmeellinen, sitä toiselle kertoa ei voi sanoin.. Se timanttina on elämän tiellä,
ehkä kohtaamme vielä, siellä missä ei kipua, tuskaa ja yötä.

Rakkaat ystävät muistakaa ne kiitoksen sanat silloin kun vielä on aikaa.
Joskus kyynelkin poskelle vierii salaa, kun muistaa sen, että aika ei enään palaa.

Kysyjän kommentti

Sirkkaliisalla elämänkokemus puhuu.Kauniita ja viisaita sanoja.Otetaan opiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.10.2012 - 21:14

Jos ei ole kiitoksen aihetta... silloin ei voi kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 21:23

Jos olisi kumppani saattaisin kiittääkin tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 23:05

Kyllä tässä viimeksi kiitin,kun pääsen A-luokan matkalle....kun oli jo mitta täyteen talomme putki-ja viemäriremontteihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 01:05

Tottakait olen muistanut kiittää kummppaniani, sillä monista riidoistamme huolimatta minulla on mailman ihanin avomies jota en toiseen vaihtaisi edes suuresta rahasta. Hän jos kuka ansaitsee jokapäiväisen kiitokseni, jollei muusta niin ainakin siitä, että on ihanan ja omaperäisen poikamme isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 18:49

Täytyy kiittää silloin, kun siihen on aihetta. Eipä tuota hirveästi itsekään saa kiitosta, kun vissiin pidetään itsestäänselvyytenä, että palvelu pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2012 - 19:14

Mä olen vähän huono tuossa lajissa ja sattuneesta syystä olen joutunut ajattelemaan enemmän itseäni.. mutta aion kunnostautua tässäkin asiassa.