Islannin ilmavalvonnasta on syntymässä kiista Suomessa. Mitä mieltä sinä olet asiasta?

Avainsanat: puolesta vastaan kustannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 19:20

Mä olen hieman eri linjoilla. Maan puolustus pitää turvata ja se on nykymaailmassa Suomen kokoisen maan viisainta hoitaa yhteistyöllä. Natoa en silti ehdota kumppaniksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos jämäkästä vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 18:26

Jos herrat on sitä mieltä että suomessa on lentokoneisiin löpöä varten rahaa niin voi sitä islantia sitten valvoa noin niinkuin harjoituksena, itse jos saisin päättää niin sen rahan käyttäisin suomalaisiin nuoriin, voisi sillä rahalla auttaa paljon syrjäytyneitä nuoria ja saada heidät työelämään sieltä huoneestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 19:03

Voisivat pysyä Suomen rajoilla valvontaa harjoittamassa, lääniä riittää täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2012 - 19:15

Miksi sellaista edes tarvitaan? Rauhaahan sitä pitäisi ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 20:11

Mitä sinne menee sekoilemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 20:58

Valvotaan vaan oman maan rajoja. Siinä on hommaa tarpeeksi kun rajan pintaa ees taas lentelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2012 - 00:06

mielestäni ne vähät polttoaineet pitäisi käyttää oman ilmatilan valvontaan, viime vuonna joutuivat lopettamaan lennot paljon ennen vuodenvaihdetta kun oli tankit tyhjänä :( pitäisi liittyä siihen natoon heti ennen kun se venäläinen lapsiasiamies hyökkää tänne jollakin tekosyyllä :)