Mitäpäs puuhailette tänään ja millaisessa säässä?

Lisätty: 31.10.2012 - 07:41

Pohjois-Savossa -2°C pakkasta, lunta satelee. Tästä päivästä koetan pitää kiinni kynsin ja hampain koska on viimeinen vuorotteluvapaapäivä. Vuosi meni nopeasti ja huomen aamuna pitää aloittaa taas 3-vuorotyö. Arvannette fiilikset...

Avainsanat: keskellä viikkoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 13:17

Harmaalta näyttää taivas. Kotihommeleita tehdessä päivä kuluu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 09:24

Plussa puolella pari astetta ja pilvinen taivas.
Tänään kokataan silakkapihvejä ja pottumuussia. Nami, nami.
Väittävät täälläpäin suomea, että kala kasvattaa aivoja.?
On niitäkin joita ei auta edes kymmenen kilon hauki:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 10:23

Hyvin talvinen sää meillä ja niin kaunista on että silmiä hivelee.Laitan kohta pesukoneen päälle ja imuroin kohta,tälläsiä ihan kotihommia teen tänänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2012 - 10:46

Huomenta.
Ennen virka-aikaa värkkäsin tyynyjä, sitten laskin työntekijöiden harmiksi palkkoja. Loppupäivä avoinna.
Äsken tein laatoituksella lumitöitä, oli tuota n. 4 cm kertynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 11:52

Helsingin keskustassa mennään +3 asteessa, ei lunta. Täällä makoilen sohvan pohjalla ja yritän taltuttaa syksyn flunssan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 12:56

Keski-suomessa pkku pakkanen. ei mitään erikoista olen tavattoman laiskalla päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 13:49

Aamupäivä meni kun kävin ikkunanpesu keikalla..Kohta lähdettävä terveyskeskukseen..kun on sairaanhoitajalle aika..korvien huutua varten..että saa vaikut pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 18:48

Aamu alkoi kaivelemalla autoa lumikerroksen alta, oli tullut yöllä ihan reipas kerros, nyt illalla jo musta maa pilkistää. Töissä porukalla olemme tsempanneet toisiamme huomiseen päivään, otamme uuden potilastietojärjestelmän käyttöön, omalla urallani tämä on jo viides tai kuudes järjestelmä ja todennäköisesti työurani viimeinen versio (hope so)