Mitä sinulle jäi? www.youtube.com/watch?v=mOO-o-o3Zas

Avainsanat: muisto vain jää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 07:24

Muisto vain jäi eräästä nuoruudenajan suhteesta. Kyllä siihen aikaan kuunneltiin tätäkin kappaletta.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Muistot ovat helmiä elämän polulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 23:42

Tulee niin lapsuus mieleen... Kiva kipale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 02:44

Sukulaispoika tuli Helsingistä landelle ja kysyi minulta, että "Onks sull skraittaa?" Häh? "Siis levysoitinta?" hän lisäsi. Oli ottanut levyjä mukaan ja hyvä niin, koska olihan meillä radiossa kannen alla levysoitin ja sain kuunnella menevää musiikkia, Steppenwolffia ja vaikka mitä. Radiostahan ei rokkia silloin tullut.
Tämän Joukon ja Kostin lp:n kaveri jätti minulle, koska se oli niin "out". En kehdannut sanoa, että minä pidin siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 06:26

Nuoruusmuistot palautuivat mieleen tämän kappaleen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 09:18

Matti löi Teppoa nyrkillä otsaan. Sitten tuli Jouko ja kosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 12:58

Voi en taida muistaa koko kipaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 14:00

Kyllä minäkin muista tämän Joukon ja Kostin kipaleen nuoruusajoilta..
Tykkään vieläkin sitä kuunella..