Oletko kotikissa vai kyläluuta?

I

Avainsanat: kotikissa kyläluuta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 09:47

Tunnustaudun kotikissaksi, mutta mökkihöperyyden iskiessä on pakko harrastaa vieraissa käymistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Hyvä lääke mökkihöperyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 21:22

Nyt enempi kotikissa. Työn jälkeen sitä haluaa olla kotosalla. Mutta välillä tulee kyläluutavaihekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 22:02

Horoskooppimerkkini mukaan olen enemmän kotikissa, ja se pitää paikkansa, mutta välillä tulee kuitenkin juoksenneltua toreilla ja turuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 23:43

Kotikissa, joka ulkoilee tarpeen vaatiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 01:29

Sekä että. On hetkiä jolloin haluan olla kotona ja vain siellä enkä missään muualla.Välillä kuitenkin kyläilyhalu iskee niin voimakkaana, että on ihan pakko päästä vieraisille, jos ei muualle niin vähintäin anoppilaan, tuohon liiiankin usein kauhumajaksi sanottuun paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 07:25

Kotikissa joka joskus tykkää piipahtaa tuulettumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 09:15

Kotikissa, joka tarvittaessa kyläilee kevein askelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 13:00

Olen vanhakissa ja kotona viihtyvä, en kehrää edes rukilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 13:21

Ehdottomasti kotikissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 18:26

Olin kotikissa...Siis koira.Liikun työssäni pitkin päivää NIIN paljon, että kun kotiin vihdoin pääsen, en ihan heti enää minnekään lähde.Jos ei ole ihan pakko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2012 - 00:09

kotikissaksi tässä on pikkuhiljaa muuttunut, ei enää haluta lähteä töiden jälkeen mihinkään jos ei ole oikeaa asiaa ;)