Miksi minua vain nauratti kun toin kengät suutarista ja huomasin, että hän oli korjannut varren väärän puolen ja rikkinäistä ei?

Varren kummallakin puolen oli nepparit, joista toinen oli rikki ja se puoli piti ommella kiinni, mutta suutari olikin neulonut sen ehjän nepparin puolen.

Avainsanat: suutarin moka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2012 - 20:57

Sinulla on varmaankin soinut päässäsi Kaija Pohjolan kappale: Ei turhia murheita.
Mutta aika töppö on suutari, tulee uusi reissu jälleen.

Kysyjän kommentti

Kiitti vastauksesta. Eihän tuo ollut elämän suurin moka. Naureskellen vein kengät takaisin ja sain samantien oikein korjattuna, veloituksetta tietty takaisin. Sattuuhan sitä meille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 02:49

Ajattelit varmaan, että nykyään on niin vaikea saada kunnon työväkeä? Aina pitäisi tehdä kaikki itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 07:26

Suutarin onneksi sinulle sattui ilmeisen hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 09:14

Euron suutari teki satasen vahingon.
Kai sitten korjaa toisen ilman veloitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 13:03

No nyt pysyy korjattu puoli kunnossa lopun elämääsi.