Heippa vaan kaikille!!

piiitkästä aikaa.. hetken jo luulin, ettei napsu palaudu entiselleen. Mutta kiva taas saada porukka kasaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 18:13

moikkelis moi
juuh niin lulin minäkin
mutta täällä sitä taas tavataan
ja kivaa onkin taas pitkästä aikaa "nähdäkkin " :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 19:22

Heippa vaan sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 19:32

Hie vaan..Kiva kun sinäkin olet taas napsussa mukana...kyllä tämä porukka pikku-hiljaa lisääntyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2012 - 20:40

Heippa. Kiva että sinäkin olet löytänyt joukkoomme. Hitaasti - mutta kasvaa kuitenkin yhteisömme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 20:46

Moi, kiva kuulla sinustakin, pikkuhiljaa näkyvät napsulaiset ilmaantuvan napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 23:50

Säännöllisen epäsäännöllisesti kävin katselemassa Napsun sivuja. Menetin jo toivoni palstan avaamisesta, mutta kiva ylläri nähdä teidät kaikki jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 01:33

Tervetuloa takaisn meidän napsuttelijoiden joukkoon Matula. " Suomalais-saksalaista" vastausetsivää täällä jo kaivattiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 03:09

Morjensta vain! Onhan meitä kirjautuneita yli 21000, vaan moniko osaa takaisin? Monelta lie salasanat hukassa sähköpostiin jolla on tänne kirjautunut.
Saapa nähdä mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 07:36

No tervehdys kuni tuulahdus Matula. Ihanaa, että löysit tänne takaisin.
Pikku hiljaa porukkaa kasaantuu. Meitä oli muutamia onnellisia jotka pidimme yhteyttä napsun kaatumisen jälkeenkin ja osa tietenkin "katosi". Toivottavasti tuhmat nettiroistot ovat unohtaneet meidät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 08:33

Kivaa,että löysit takaisin napsuun,jo odotinkin sinua.Miekään en uskonut enää tapaavamme napsussa,mutta ihmeiden aika ei ollutkaan ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 09:10

Etsivä kyllä perille löytää. Tervetuloa napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 13:02

No niin Matula, nyt näit kuinka tervetullut olit joukkoomme. Meillä oli juuri Sinun mentävä aukko, joten ei muuta kuin pökköä pesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 13:12

Heippa, heippa, kiva kun löysit takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 18:34

Terve terve kaikille! Girasol mukana mielipiteiden vaihdossa! Mukavia alkutalven päiviä jokaiselle :)