Hyvää huomenta kaikille. Kuinkas se nukutti ja pääsikö äänestämäsi henkilö valtuustoon? Oletko tyytyväinen vaalitulokseen?

Lisätty: 29.10.2012 - 06:27

Itse äänestin lähinnä henkilöä, en puoluetta ja ehdokas pääsi läpi. Meidän pienen kunnan valtuustossa onkin sitten mukavasti hoitoalan ihmisiä, jopa yksi työkaverikin ja varalle toinen työkaveri. Kuuhulluus tosin valvotti ja nyt silmä luppasee....

Lisätty: 29.10.2012 - 08:11

Äänestysprosentti oli todellakin surullisen alhainen, joka yllätti.

Avainsanat: ehdokas oma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2012 - 07:52

olen oikein tyytyväinen
mutta ihmetytti vain niin pieni prosenttiluku jotka olivat äänestämässä
eikös ihmisiä kiinnosta mitä meitin kunnissa tapahtuupi ... :(

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Nyt vaan kuulostellaan mitä äänestämämme henkilöt saavat aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.10.2012 - 08:06

Kiitos ja huomenta sinullekin.
Katselin tulokset lehdestä, eikä tuttuni päässyt. En tunne ketään heistä jotka sinne pääsivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 08:16

Ehdokkaani pääsi läpi ja demarit on suurin puolue Lappeenrannassa.Miksi ihmiset eivät viitsi äänestää,en ymmärrä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 08:28

Läpi meni ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 11:12

Klikkasin avainsanaasi: www.napsu.fi/vastaukset/avai...at/ehdokas

Lisätty: 29.10.2012 - 11:24

www.napsu.fi/vastaukset/avai...llisvaalit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 18:31

Kuuhulluus herätteli useampaan otteeseen viime yönä, nyt piti ottaa töitten jälkeen mini-tirsat. Ehdokkaani ei mennyt tällä kertaa äänestyksessä läpi, ehkä sitten toiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 18:44

Henkilöä äänestin minäkin ja tuli valituksi, vaikkakin... en ole enää lainkaan varma onko tämä demokratia se demokraattinen tapa asioiden hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 23:58

Ei mennyt ääni hukkaan. Odotan paljon tältä edustajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2012 - 00:18

ehdokas pääsi valtuustoon, harmi että niin moni ei käynyt ollenkaan äänestämässä, kaksi puoluetta hyötyy siitä että äänestysprosentti on alhainen :(