Poltatko suitsukkeita?

Itse tykkään polttaa niitä. Juuri palaa yksi ja huomasin, että vähiin käy ennen kuin loppuu. Harmittaa kun en muista mistä ne ostin.

Avainsanat: suitsuke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.10.2012 - 22:36

En polta, aiheuttavat astmaattisia oireita.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kaikille eivät todellakaan sovi ja silloin niistä on pysyttävä kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 21:39

En juurikaan, alkaapi henkeä salpaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 23:55

Polttaisin jos saisin, mutta kun en, ikävä kyllä saa. Ukkokultani ei suitsukkeiden tuoksusta (tai hajusta kuten hän sanoo) pidä ja on siitä syystä jyrkästi kieltänyt ne . Hyvä kun edes tuoksukynttilöiden polttelun silloin tällöin harvaksltaan hyväksyy. Minä en tässä asiassa ole ruennut vastustamaan ukkoani, sillä se etten saa poltella suitsukkeita on halpa hinta kaikesta nuusta mukavasta mitä saan tehdä illman riitoja ja erimielisyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 06:21

En polta, kynttilöitä vain. Ulkomailla asuessani niitä kyllä polttelimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2012 - 08:24

Ei muita suitsukkeita, kuin tupakkaa tupruttelen.

Uskon, että yksi tupakka vastaa kymmentä appelsiinia.
Varsinainen piristysruiske.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2012 - 00:24

en käytä, tykkään raikkaasta ilmasta ;)