Hyvää ja jännittävää vaalipäivää. Mikäs on menu ja missä juot vaalikahvisi?

Avainsanat: ruoka kahvi vaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 08:56

Huomenta Sinullekin Mariaana!.
Puolenpäivän aikaan naudan ulkofilee uuniin juureksien ja pottujen kera. Jälkiruoaksi mansikkarahkaa.
Sitten kävelylenkki vaalipaikalle ja kotia syömään. Iltapäivällä sitten makoisat pullakahvit.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille. Kyllä ne pullakahvit pitänee tänäänkin juoda vaikka vaalit ovat kaukana takana päin. Mukavaa sunnuntai-päivää sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 07:26

Huomenta vaan, tänään menu on vielä hakusessa, katsotaan mitä jää/pakastinkaappi tarjoilee, vaalikahvit tulee juotua ihan kotosalla. Itse asiassa äänestyskin on vielä suorittamatta, lähden aamulenkille ja käyn ensin äänestämässä, vaalipaikka on parin sadan metrin päässä, joten ei tule isoa koukkausta lenkkipolulle mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2012 - 08:16

Hyvää huomenta.
Menussa on kirjoitettuna verhojen ompelua ja vaihtoa. Kahveet menee siinä lankasotkujen sekä kaatuneen nuppineularasian läheisyydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 08:25

Huomenta Mariaana!Jos itse joudun ruokaa laittamaan niin teen broilerin ohutleikkeitä,mutta vaalipäivänkuniaksi voin päästä ulos syömään,kahvit juodaan varmaan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 09:25

Talvista huomenta...ihan mielenkiintoi päivä tänään..

Ei minkäälaista tietoa...mikä on päivän menu.. tyttär pyysi syömään meidät... käymme katsomassa taloa minkä tytär on ostamassa..

Samalla reisuula käymme äänestämässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 10:17

hyvää huomenta päivää
kahveet kotosalla
ja ostin nyt jo saarioisten äippien laatikoita
ja kinkkurullan
kunhan tuo poika tulee niin laitan pöytään hieman joulun tuntua
että rakastan noita joululaatikoita
ja kyllä vaan porkkanalooraa menee ympäri vuoden täällä
kun se vaan on niin hyvä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2012 - 10:23

Sunnuntaipäivän rentoilua lukee minun menussani. Kahvit join jo aamulla, se riittää tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 14:53

Minun tämä päivä on lepoa vain ja kahveeta ei juoda ollenkaan. Vaalit ovat ohi kohdaltani.