Katsokaa mitä tapahtuu kun siirrytte linkissä kartta näkymään?

goo.gl/maps/nT8g8

Lisätty: 26.10.2012 - 22:47

www.napsu.fi/matkailu/matkak...9-51--Bled

Lisätty: 27.10.2012 - 09:43

Avatun linkin oikeassa yläkulmassa on MAP siitä kun klikkaa niin tulee esiin myös EARTH joka on oletus näkymä. Olisko kuvissa eroja?

Avainsanat: karttoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2012 - 16:29

Jo vain saari katosi!

Kysyjän kommentti

Niin ne kartat pettää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2012 - 06:30

Pitikö tapahtua jotain? Siinähän se saari näkyi. Liekö sitten joskus ollut isompi..

Lisätty: 27.10.2012 - 14:54

Jeps, nyt rupes Lyyti kirjoittamaan..tietysti piti ladata se Earth ensin...ei ollu tässä kannettavassa mallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 08:25

Nyt meni hämmästyksen sormi ihmetyksen suuhun!! Tuo järvi tuli kesällä kierrettyä jalkapatikassa kovassa helteessä, onneksi pääsi välillä uimaan ja onneksi jäätelönmyyjiäkin oli aina matkan varrella. Muutama todella hieno huvila siellä myös oli. Pieni järvi, joten hyvin nopsaan tuon kiertää.