Oletko kiinnostunut kuntavaaleista? Tulossahan ovat aika jännittävät ja mielenkiintoiset vaalit. Pakka saattaa mennä sekaisin...

Lisätty: 26.10.2012 - 14:29

Kui pappa ny sit tämmöttii meinaa..me vaan..voi olla hauskaa.

Avainsanat: tulos vaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2012 - 19:18

Viimemetreillä miulle selvisi kenelle ääneni annan.Nämä ovat tärkeät vaalit,kun nämä ketä nyt äänestämme päättävät juuri meitä koskevista asioista.

Lähteet:
oma muisti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2012 - 14:05

Seuraan suurella mielenkiinnolla varsinkin kotikaupunkini tapahtumia.
Turun kaupunginteatterissa menee näytelmä "Kui joen silta" musikaali. Lienee kymysys pudonneesta Myllysillasta.

Pitäis men kattomaa, vai kui sää funteeraa tämä assia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2012 - 19:38

Äänestämässä en ole käynyt, perinteisesti olen nykyisin käynyt vasta viimeisenä päivänä. Seuraan kyllä tilanteen kehittymistä sitten sunnuntaina ainakin jossain määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2012 - 21:14

Sen verran olen kiinnostunut että ehdokkaat katsoin läpi ilmaisjakelulehdistä. Ei ole mielenkiintoa politiikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:17

sunnuntaina olisi tarkoitus käydä antamassa ratkaiseva ääni oman puolueen hyväksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 12:45

En ole kiinnostunut. En koskaan ollut minkään puolueen jäsen.
Televisiostakaan ei tule muuta kuin samoja naamoja aamusta iltaan.
Niistä pupun jauhajista ei ole koskaan ollut minkään kuin rötösten tekijöiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 14:22

Ennakkoon olen ääneni antanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 19:04

En ole äänestänyt, enkä ole menossakaan, olen nukkuva puolue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2012 - 21:19

En ole kovin kiinnostunut. Eräs tuttavani on ehdolla - hänen edistymistään kyllä seuraan.