Miten ihmeessä pystyy ostamaan noita lentoja? Laitoin hakuun.. ei pystynyt edes varaamaan???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2012 - 13:36

Yleiset hakupaikat eivät välttämättä näytä kaikkien yhtiöiden lentoja.
Kuten Norwegia ja Ryanair (halpalentoyhtiöt yleensä).
Tällöin pitää mennä ko. yhtiön www-sivujen kautta.

Jos tiedossa mistä ja mihin, voisi tarkemmin neuvoa.

Alla pari linkkiä, mitä kautta olen tilaillut lentoja.

www.napsu.fi/matkailu/lennot

www.travellink.fi/lennot?sit...VCookie=no

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2012 - 05:26

Pappa on oikeassa noissa Norwegianissa ja Ryanairissa. Tässä linkit niille www.norwegian.com/fi ja www.ryanair.com/fi
Jälkimmäinen on eglanniksi ja täytyy olla tarkkana, että ei osta vakuutusta tai vaikka uutta matkalaukkua, jos ei sellaista halua. Muutenkin Ryanair on tehnyt sivustonsa aika kinkkiseksi ja ehdot kannattaa lukea tarkasti mutta lennot eivät ole pahan hintaisia.

Jos matkustuspäivissä on joustamisen varaa, niin kannattaa tutkia millä hinnalla lennon saisi läheisinä päivinä. Ero voi olla iso.
Vaikka hinnassa ei olisi suurta eroa, niin välilaskullisissa voi olla eroja matkustusajassa.

Jos otat hotellinkin, niin kannattaa kiinnittää huomiota sijaintiin, varsinkin suuremmissa kaupungeissa.

Hommaan vierähtää helposti useampikin tunti, mutta kohteessa vaivannäkö palkitaan.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 07:46

Minäkin yritin tuolta napsusta varata saksan matkani, pyllystä oli se homma,soitin matkatoimistoon ja varasin sitä kautta matkani, pääsin helpolla siinä kun ei tarvinnut kenenkään matkakuvia katsella kun matkaa tilaa, jatkossakin tilaan matkani suoraan matkatoimistosta.