Oletko vastaillut nettikilpailuihin, entä oletko saanut voittoja?

Minä noihin aina vastailen, kun eteen sattuu.Tänään posti toi sitten tiedon, että olen voittanut Peugeotin - en tosin autoa, vaan Peugeotin elektroniset suola- ja pippurimyllyt, mekanismilla kuulemma elinikäinen takuu ja hintaakin noilla näkyi olevan reippaasti eli vajaan 90 e kappale. Turhan järeät välineet meikäläisen keittiöön, kun ruokaa tulee laitettu vain viikonloppuisin.

Avainsanat: nettikilpailut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2012 - 12:04

Myöntää täytyy, että tuleehan noihin nettikilpailuihin vastailtua tuontuostakin siinä toivossa, että se voitto sieltä jostain tulla tupsahtaisi ja ilahduttaisi minua ja perhettäni. Vielä tosin niin onnekkaasti ei ole käynyt, että tuo voitto olisi napsahtanut kohdalleni. Uskon kuitenkin vakaasti, että kunhan jatkan akerasti nettikilpailuihin vastailua niin kyllä voitto sieltä joskus minunkin ovelleni kävelee. Turhia sähköposteja siltä aidolta oikealta hyöty s-ositteeltani vältääkseni olen luonut nettikilpailuja varten toisen s-postiosoiteen. Sitä käytän myös muiden, vähemmän tärkeiden s-postien vastaanottoihin ja läettelyihin. Näin se oikea hyöty s-osoitteeni ei kuormitu turhilla viesteillä eikä minun tarvitse vältää nettikilpailuihin osallistumista aina ja kaikenaikaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2012 - 21:02

En kyllä ole vastaillut nettikilpailuihin,kun en usko,että niistä vois oikeasti voittaa mitään.Sinua kuitenkin onnisti,onneksi olkoon voitosta.Kyllä miulle kelpaisi hyvät myllyt,ovat arvokkaita laadukkaat myllyt,kun ostamaan menee.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2012 - 07:00

Onnea Tannelille. Joskus olen vastaillut, mutta olen niin epäonninen ihminen etten voita juuri mitään, koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2012 - 10:13

En vastaile niihin. Pyytävät s-postiosoitetta. Sittenhän sitä postia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2012 - 15:15

Joskus ilman voiton häivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2012 - 20:34

Muutaman kerran olen osallistunut. Ja siitä seurasi toiseen s-postiini hirveä määrä mainos- ym. postia. Mitään en voittanut, enkä nyt ole enää vuosiin osallistunut, enkä osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2012 - 21:55

tässä edellis kuussa voitin petauspatjat 100e
itse maksoin rahdin
nyt sai tupa-auto uudet petarit uusiin sänkyihin
ja kesällä voitin iki-ihanat leppiskorvikset
hmm onkohan muuta en muista ehkä ei ole nyt just mitään muuta tullut
Tannelil onnea voitosta
olisin ollut iki onnellinen tuost voitosta
ja olen toki näistäkin mitä nyt voitin..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:22

kerran olen voittanut sijoituskilpailussa kolmannen sijan, palkinnoksi sain mp3 soittimen, se on ainoa kerta ikinä :(