tanssit olivat ja menivät ja taas Ristomatti saa jatkaa?

Hallitsetko sinä tanssin taidon vai oletko yhtä pökkelö,kun RistoMatti?Nuorena tuli käytyä paljon tanssimassa,mutta nyt on jäänyt sekin hauskuus.

Avainsanat: tangoa taidolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.10.2012 - 22:16

Jos pökkelöä tanssijaa haetaan, niin täältä löytyy. Olen huonompi kuin Risto-Matti Ratia.

Kysyjän kommentti

Pakko valita tää parhaaks,kun oli niin pökkelö vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.10.2012 - 21:22

En katsonut, mutta kuulin jo että hän siellä vielä puujalkojaan heiluttelee vielä viikon päästäkin.
Törkeää, vaikka viime kerralla tuomarit painottivat sitä tanssitaitoa eikä henkilöä niinkään. Mutta Ratia on Ratia - ties vaikka voittaisi koko skapan. Hänellä jos kenellä on sitä sukua, ties vaikka koko Eesti äänestäisi häntä.
Aika montaa tanssilajia osaan - ja huomattavasti paremmin kuin herra R.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2012 - 06:54

Olisin Risto-Matin kanssa täydellinen pari, tanssia tykkäisin, mutta jalat menevät omaa rataansa tahdista piittaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2012 - 07:31

Luin tuossa äsken netistä, että Risto-Matti jatkaa...mahtaa olla todellinen parkettien partaveitsi.? Olen elämässäni tanssinut todella paljon ja kavaljeerit ovat sanoneet hyväksi tanssijaksi. Tykkäsin tanssimisesta, kuin hullu puurosta. Harmittaa, kun se on jäänyt. Olisi niin hyvä laihdutuskeinokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2012 - 15:19

kyllä tykkään tanssimisesta ja olaan tansahahdeltukin
kuluvan kesän aikan niin laoilla kuin ladossakin .. rakastan tanssia
mutta en riston ..kiitos se ratian tanssi riittää...minulle ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2012 - 14:46

Ratia voittaa koko kisan!! Suomen kansa äänestää niin! Baba on minusta paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2012 - 17:37

Menee jo mauttomaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:44

hieno homma että kansa saa päättää ja risto-matti jatkaa, muuten ei olisi mitään mieltä koko ohjelmassa, naisvieraat pääsisivät liian helpolla, koska osaava mies veisi.