Huomenta napsulaiset! Teen lähtöä aamulenkille, hieman vihmoo vettä, mutta ei haittaa. Kuuluuko lenkki tänään sinun ohjelmaasi??

Avainsanat: aamulenkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2012 - 17:51

en varsinaista lenkkiä tehnyt
mutta ulkoiltua on tullut
viimeksi olin meidän vanhaa traktori vahusta
ohjaamassa raittiissa ulkoilmassa
kun se meni ja hajos tuohon mäkeen
ja isäntä hinaili sensaabbi vanhuksella tuohon pihaan
ja siinä kun ei ole edes kattoa niin raikasta ilmaa tuli pääliskauppaan
oltiin myöskin meren äärellä jossa tuli käveltyä venelaitureille
sekä muuten vaan rannassa ja muuallakin pitkin poiki meri-ilmaa nuuskien
mutta ilman kalasaalista piti lähteä takasin kotia kohden :(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2012 - 07:31

Huomenta Tanneli ja muu sakki. Ehdottomasti kuuluu kävelylenkki tämän päivän ohjelmaan. Eilen jäi väliin, kun autoilin Kuopioon ja takaisin sekä istuin kaupungissa 8 tuntia takamus tiiviisti tuolissa opiskelemassa. Kunhan päivä valkenee ja aamun lehti on luettu niin ulos suunnistan. Täällä ei sada ja yöllä käynyt -1°C pakkasen puolella.

Lisätty: 21.10.2012 - 11:34

Aivan mahdottoman kaunis, aurinkoinen ja upea syyspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 08:58

HK:n sininen kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 10:43

lenkille en lähde,täällä sataa on turkasen kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2012 - 13:57

Liian usein tulee käytettyä huonoa ilmaa verukkeena ettei lähde lenkille. Aionkin taas parantaa tapani ja mennä vaikka sataisikin. Onhan sateenvarjot, kumisaappaat ja sadetakit keksitty sadetta varten. Siis ylös, ulos ja lenkille nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 18:59

Kaksi kilsaa Sirkkaliisalylläsi kiltisti rollaria ja ei huilannut välillä.

Lisätty: 21.10.2012 - 19:31

Tarkoitin 2 tuntia lykkäsin sulhastani, onko opioidi syynä vierheisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2012 - 19:45

Minä ulkoilutin eilen haravaa ja kottikärryä siihen malliin, että kyynärsauvat kävelyttivät minua illan.
Tänään on ollut hieman vaakatasomaisempi asento. Keli olisi kyllä ollut mitä mainion jatkaa eilisiä askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2012 - 14:41

Mulla on mennyt ohi tuo juoksuaika:-D