Kuinka usein teet pieniä uudistuksia kotiisi?

Otin takkahuoneen verhot pesuun ja samalla tajusin, että ne ovat roikkuneet ikkunassa jo 10 vuotta.
On uusien aika.

Avainsanat: uudistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2012 - 10:08

Kotini uudistuu epäsäännöllisen säännöllisest verhojenvaihdon kaltaisin pienin keinoin. Mihinkään isoihin remppoihin/muutostöihin meillä ei ole aikaa eikä haluja kuin pakon edessä. Viimeinen tälläinen pakko tuli eteen viitisen kuukautta sitten ukkokultani kolhaitua taloustikkailla wc:me esinää ja tehtyä siihen pahnnäköisen naarmun. Ei auttanut kuin päällystää koko seinä uudelleen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Noita kolhuja täälläkin pitäisi korjailla. Seuraavaksi otan käsittelyyn isännän purkaman seinän - meinaan pistää tukkoon sen, jotta lämmin pysyisi sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 22:56

Vaihdan verhot aina syksyllä ja keväällä..Nyt tuli tehtyä uudistus..kun talon viemärit ja putkistot uusittiin..onneksi se remppa alkaa olla ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 06:15

Silloin tällöin ja vain pieniä uudistuksia. Muuhun täällä ei pysty. juuri ostin uudet talviverhot tupakeittiöön, mutta en ole vielä laittanut paikoilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 09:02

ensin rempattiin olkkari jonne oli jo hankittu uusi sohva ja taso
sitten harkiten laittelin tavaroita ja paljon poistoon ettei ole pölyjä keräämässä
parkettikin on jo ostettu ,mutta sen laito viivästyy kuten muutkin lattia-alat
syynä isännän työ kiiret
ent.vierashuone sai muodon muutoksen ja siittä tulee meille makkari
siellä on jo oneksi tapetit ja parketti
enään isot kaapistot ovat kokoamista valmiit
ja sänky joka tulee seuraavan viikon tiistaina
aah sit saan vatteet taas kaappiin ja muutakin roinaa paikoileen
yläkerran raput ja seinäpinat tulee remonttii
ja vieraat saavat käyttöönsä koko yläkerran
tytär kun asuu kaukana ja tulee perheineen
ja ovat siten useammankin päivän
saa he olla ihan rauhasa siellä yläkerassa sitten
sekä muutkin vieraamme ...
kauvan kestää tää remppa
kun isäntä yrittää pääosin yksin kaiken tehdä
paitsi noissa lattia-asenuksissa on ammattilainen laittamassa
ja isäntä vaan apulainen ..
kunhan tämä talo on kuosissaan
olis tuossa saunamökissä kans paljoon tehtävää
mm.takkahuoneen laitto tai maalaus ym pientä
paren päivittäminen tapetein
ja pukuhuoneen ilmeen uudistaminen
työt ei lopu ikinä omakotitalossa
mutta pikku hiljaa hyvää tulee
askel kerrallaan
ollaan asuttu täällä 11v ja nyt on päivityksen aika
sanoin kyllä ,että olkoot meitin viimien remppa
tehkööt sitten muut mitä lystää
kun meistä ei siihen enään ole ...
kas unhottui mainita ,että köökki sai myös uudet tapetit ihanaa :)

Lisätty: 20.10.2012 - 09:05

ps. kysyitkin pieniä jutskia anteeks :)
mutta kun kerran tekee ison rempan
niin ei tarvitse kuin vaihdella verhoja
ja joskus jopa uusia mattoja
niin ilme on taas uus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 11:43

Jatkuvasti meillä tehdään uudistuksia tässä kodissa. Minä eilen ja tänään petsasin lakkapetsillä 3 ulko-oveamme, se on nyt viimeisin uudistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:48

Viimeksi olen mattoja uusinut. Ei kannata mitään uutta hankkia, kissa repii kaiken. Jopa ne uudet matotkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:10

Kyllä tuo ainakin meillä vähemmäksi jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 20:28

Yhdyn papan sanoihin, en uudistuksia tee paljoakaan. Kaikki täytyy olla sellaista, että pystyn itse hallitsemaan jotain kun kädetkään ei nouse niin ylös, että saisin astiat astiakaappiin kuivumaan vaan
käytän pyyhettä ja käsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:50

vähän väliä, olemme asuneet sen verran vähän aikaa talossa että muutosta tulee harva se viikko ;)