Maistuuko punsa - valmistatko kenties itse?

Meillä kotona se joka syksyinen lisuke pöydän antimiin. Itse en erikoisemmin siitä pidä.

Avainsanat: punsa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:44

Maistuuhan se, mutta kaupasta hankin. Aivan outo nimitys minun tuntemalle syltylle.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Hyllyvällä herkulla on monta nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 22:57

Kyllä joskus nuorempana tuli tehtyä..mutta ei enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 06:18

Mitähän se on? Nyt äkkiä tarkistan....ahaa, siis lihahyytelöä elikä aldoopia. En tee itse. kaupasta ostan joskus, kun saan jonkun hyvän valmistajan tekemää. Lapsuudessani mummo teki itse ja seoli hyvää.
Punsa..ikinä en ollut kuullut tuota nimeä. Napsussa oppii aina jotakin uutta ja sen vuoksi olen täällä taas.

Lisätty: 20.10.2012 - 18:31

Kirjoitusvirhe näkyy olevan..aladoopia tarkoitin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 10:24

Punsa eli lihahyytelö eli aladoopi maistuu, mutten tee sitä itse vaan ostan kaupasta sillä minussa on senverran laiskuria, että en jaksa nähdä sellaista vaivaa minkä punsan teko omin voimin vaatisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:09

En minä Punsasta tiedä mitään, mutta punssin otan toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 20:29

en tiedä mitä punsa on, mutta suomennettuna kyllä ostan sitä joskus kaupasta ja on hyvää .