Onko mitään televisio sarjaa minkä haluaisit nähdä uusintana?

Mie haluaisin nähdä uudestaan Ruusunaika ja ulkolaisista Dynastian.Nyt Dallasia alotetaan näyttämään uusinjaksoin,mutta siitä mie en oikein tykännyt aiemmikaan.

Avainsanat: dynastia ruusunaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.10.2012 - 19:37

Kotimaisista Ruusunaika ja ulkolaisista Kukkakimppu piikkilankaa.

Kysyjän kommentti

Ruusunaika oli ihana sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 14:43

Useitakin on. Tässä muutamia: Puhtaat valkeat lakanat, Helteinen helmikuu, Marienhoff, Isä Matteon tutkimuksia, Vihreän kullan maa ja Bergerac.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 16:39

Minäkin pidän Vihreän kullan maasta, mutta katoisin yhä uudelleen Rintamäkeläisiä, Heikkiä ja Kaijaa,
Niskavuori sarjaa, Metsolat tuli joku aika sitten, että saa nyt vähän aikaa olla katsomatta.
Kaikkien Rakkaitteni puolesta, sarja juutalaisvainoista.Iki-ihna Myrskyluodon Maija.
Unohtaa ei voi Laalatakaan, en muista mikä se lastenohjelma oli.
sitten pidän saksalaisista jännäreistä, kuten Siska, Lea Sommer ja mitä niitä nyt on, ovat selviä tajunnalleni. en katso Kotikatua, enkä Salattuja Elämiä.
Minulla on 2 ystävää, jotka katsovat hulluna Salttuja elämiä ja jos satun unohtamaan sen ja soitan silloin, niin he eivät voi puhua minulle silloin. Toinen on tyttäreni anne ja toinen hyvä lapsenilapsen äiti.Kovin on vanhaa skaalaa tämä minun sarjani, mutta älkää naurako, ne ovat mummon sydänkäpysiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 18:31

Neil Harvikin Pakanamaan kartan haluaisin nähdä ehdottomasti ja Elämän suolan, sen tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 19:52

Myrskyluodon Maija,meTammelat,yleensä vahempia kotimaisia.
Columbo,australialaiset sarjat ja elokuvat hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 19:54

kaikkia missä saa maha kippuras nauraa :)
esm vileenin suloa ,reinikaista , mummu oli kans huska mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 23:02

Ruusunaika olisi todella ihana nähdä uudestaan...ja muitakin kotimaisia sarjoja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 00:52

MOT ja Teema-kanavalla kerran viikossa. Asiasta ja asian vierestä. Alansa huippua. Kiitos toimittajille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:36

En halua kertaalleen nähtyjä uudestaan katsoa.