Mitäpäs napsut ovat kokkailleet tänään?

Lisätty: 18.10.2012 - 16:38

En pidä silakasta, mutta noin kerran vuodessa niitä syön. Tänään oli se päivä; silakkapihvit ja kasvisgratiini. Jälkkäriksi sitruunakiisseliä.

Avainsanat: menu päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2012 - 17:36

Tänään valmistin kermaisen currykastikkeen, ja paistoin broilerinfileitä, keitin basmatiriisiä, jälkkäriksi söin pienen levyn valkoista suklaata, ja mieheni antoi oman levynsä minulle vielä iltapalaksi, heh. Riisiä jäi ja huomenna teen siitä tonnikalasalaattia ja sitä syömme tuoreen patongin kanssa, on leipomossa käyntipäivä meillä huomenna, kunhan maltan wienermunkit jättää sinne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2012 - 17:32

Pakastimesta löytynyttä vanhaa kinkkukiusausta mikrossa lämmittelin ja tarjosin sen sitten tomaatinlohkojen, sekä suolakkurkunviipaleiden kanss alounaaksemme. Siinä oli minun tämänpäiväiset kokkailuni. Muuta "pöperöä" en ehtinyt, enkä jaksanut tehdä kun piti käydä perheen kanssa Suomen suurimmassa kyläkaupassa ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2012 - 18:57

Yleensä valmistan joka toinen päivä, joka toinen päivä lämmitän. Tänään oli lämmitetyn vuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 19:46

Mie keitin kalasoppaa seistä ja paistoin pannarin jota söimme mansikkahillon kanssa.Minusta silakka on hyvä kala vaikka saimaanrannalla asunkin.Makuasioista ei voi kiistellä.

Lähteet:
oma makuaisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:04

No nyt on kalat käyneet kaupaksi, minä ostin 12 kpl silakkaa, paistoin neitsytöljyssä:) ja söin 6 kpl, sekä
tomaatin. Jälkkärinä oli paula jogurtti vai oliko se paula. Jotain sinne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2012 - 22:20

Lämmitin eilen keitettyä makkarasoppaa, jälkkäriksi omena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 10:39

maarit3 hahaa .. saiko wiinermunkit olla rauhassa ?
tein pyttäriä eilen
ja siittä jäi tänään vielä
jonka laitan uunivuokaan ja syödään talonpojanmunakasta
kätevää tämä ruan laitto ,kun samasta sapuskasta
saa kaks eri lajia lisäämällä vain munia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 00:17

Tallinnassa ja ulkoruokinnassa.