Törppöjen mestarien mestari?

Panetko paremmaksi?
Onnistuin tyylikkäästi sulattamaan isännän kalapakastimen. Ai mitenkö onnistuin? Minäpä kerron: otetaan töpseli irti ja laitetaan lampun töpseli - jota ei edes käytetä - tilalle. Ai mitäkö siitä seurasi - arvatkaa?!

Avainsanat: törppö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2012 - 17:55

Jaa.. Että mitäköhän sen jälkeen tapahtui kun vaihdoit pakastimelle tarkoitettuun pistorasiaan lampun töpselin ja sait näin isäntäsi kalapakastimen sulamaan? No tietenkin seuraavaa. Ensin siivosit aikaansaamasi sotkun. Sitten keittelit, paistelit, hauduttelit ja grillailit pakastimen arvokkaasta ja monipuolisesta sisällöstä ruokia ruokien perään pelastaaksesi niistä edes osan tunkiolle joutumiselta. Tämän jälkeen istuit monta monituista tuntia kalassa, virvelöiden, pilkkien ja mato-onkien. Tuolta kalamatkaltasi palasit kotiin rättiväsyneenä kahden pikkuruisen ahvensintin kanssa ja päätit päiväsi kertomalla vahingonteostasi vihdoin ja viimeikin isännälläsi joka antoi sen anteeksi, kiltti kun luonteeltaan on.

Kysyjän kommentti

Kiitos.\r\nLiki liippasi, sillä tuota pelkäsin, mutta: kannoin kaikki tunkiolle, laitoin takkaan tulen ja tuuletin kaksi päivää!\r\nJa olin pyörtyä isännän kommentista: pääseepähän sitä nyt sitten taas kalalle.\r\nPS. Minun on varmaan syytä olla hiljaa, ja antaa hänen mennä suosiolla ongelle niin usein kun haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2012 - 20:42

Helppo arvata mitä seurasi. On nääs kokemusta pakasteen sulamisesta vahingossa.Tavarat roskiin ja eikun uutta hankkimaan tilalle. Harmin paikka. Ja vielä isännän kalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 22:49

Isäntä varmaan sai raivarin...nyt joutuu taas kalaan menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 07:33

Voihan harmitus. Uskon, että teillä on muutama sananen ääneen juteltu. Sattuu näitä törppöilyjä itsekullekin silloin tällöin. Olin istuttanut viime keväänä joitain kukkien juurakoita väärinpäin ja ihmettelin kun eivät itäneet koko kesänä. Syytin sadekesää, mutta nyt syksyllä aloin kaivamaan vierestä daalian juurakoita kellariin vietäväksi niin samalla maasta nousi joitain möykkyjä joissa oli pienet idut..olivat yrittäneet kasvaa sinne maan sisään. No, vein nekin kellariin ja otetaanpas uusiksi ensi keväänä. En edes muista enkä tunnista mitä ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 09:32

ehtikö jo haiskahtaa kalat ?
nyt sitten olet fiksu ja ostat sellasen pistokejutskan
jossa on useampi pistokeen paikka
ei tarvii siirellä töpseleitä ...
toivotaan että isäntä lauhtuu
ja menee hakemaan uutta saalista
vaikka toki se saattaa hieman harmittaa
ne sulaneet kalat :(
mutta kalamies tykkää kalastaa
ja kun tiettää että tilaa on pakkasessa niin mikäs siinä
itsekin elän toiveessa saavani kuhaa
ens viikonlopulla
en itse kalastaen vaan joskos tuo kultsi sais saalista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:08

Tekevälle sattuu, jos olisit maannut sängyssä vain, kalat olisivat nytkin hyvin pakasteessa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 00:10

Tunnistan itseni tuosta joukosta. Hajamielisyys ei aina ole törppöilyä, vaan asoiden uudelleen järjestämistä.
Hymy huulilla noitakin jälkiä astuskelen.

Onnea matkalle!