arvatkaapa mikä harmittaa eniten minua Napsussa?

Syy omassa itsessäni

Avainsanat: hölmö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2012 - 20:09

Muistaakseni kerran mainitsit, ettet osaa käyttää avainsanoja. Olisiko se harmittamisen aihe. Mutta ei niitä osaa muutkaan, joten ei sitä kannata harmitella.

Kysyjän kommentti

Mnua harmittaa se, että kun teen kysymyksen on sellainen vihko, niin en aina jaksa kirjoittaa vastausta alle ja sitten kun se tulee valittavaksi paras vastaus, niin haen niitä kysymykseni vastauksia tuntitolkulla ja aina en muista mistä niitä repäisin. Joten huolellisuutta Sirkka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 15:41

Nytpä sie kysyit vaikean. Mitähän tähän ehdottaisi....jos sinua harmittaa se ettei täällä ole vielä kovin paljon porukkaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 16:45

Olen Mariaanan kanssa samaa mieltä: heitit todella pahan kysymyksen. Mikähän sinua hermittaisi eniten tässä napsussa?.. Ehkäpä juuri tuo väen vähyys, vai olisiko se sittenkin se ettet pysyt puhumaan kaikkien napsulaisten kanssa kasvpokkain, tai peräti se, että et ehdi viettää täällä ikaasi niin paljon kuin haluaisit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2012 - 19:18

En todellakaan tiedä. Toivottavasti kerrot, ehkä voimme poistaa sen harmistuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 19:59

Ei muuta kuin hillitöntä napsuttelua, niin kyllä se siitä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 20:38

noh voi sinuu
voitaaskos me jotenkin auttaa sinua
että keljutus menis poiiis ...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 22:52

Nyt källä pistit vaikean arvattavan,,,ei harmaata aavistustakaan.