Päivän paras?

Lisätty: 17.10.2012 - 10:33

Aamupäivän paras: olin tietokoneella ja Matilda touhusi omiaan, mutta sitten aloin jo kiinnittämään huomiota kovaan rapisteluun. Menin katsomaan kylpyhuoneen puolelle ja siellä Matte puuhasteli viemärin kannen kanssa. Ihmettelin miksi suihkun lähellä lattialla oli foliopyörylä, kun sitä pidän vain vessassa lattiaviemärinkannen alla ettei Matilda heitä hiekka-astiastaan hiekkaa viemärikaivoon.( Kerran tapahtunut ja meillä oli viemärit tukossa). Matte oli siis avannut vessan viemärinkannen ja kuljettanut siinä olevan foliopyörylän kylpyhuoneen puolelle. Kylläpä huvitti. Matilda oli tullut siihen tulokseen, että molemmissa pitää olla foliosuojat..heh, heh.

Avainsanat: asia tapahtuma vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 12:00

matte on fiksu kisuli
meillä taas jompi kumpi katti
on sitä mieltä ,että uudet tapetit ovat ihan tyhmii
ja raapii sen minkä ehti
taas oli jäänyt ovi raolleen
ja eikös vaan mahtavat raapimis jäljet oleet uusis tapeteis
jo 3x ja ain eri paikka
paha edes torua ,kun ei ole saanut jompaa kumpaa itse teosta kiinni
sanoin eilen onnille ,että kävitkös raapimassa tapettei
niin hän vaan puski reiteeni
mitäs tuost sit sanois
kun yx on viaton kuin enkeli höh :(

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille. Jokos ne tapetit saavat olla rauhassa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 18:12

Taitaapa matte asua kissojen taivaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2012 - 19:13

Fiksu kisuli.
Meillä oli tuotu järveltä rantaan kaksi erimittaista irtopuuta. Isäntä laittoi ne rannalle vierekkäin. Koirapoika katseli niitä aikansa ja kävi hakemassa oman karahkansa sen lyhyemmän viereen. Siinä sitten nökötti kolme puuta pituusjärjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 23:04

Kaikkea se Matte keksiikin..
Ensin oli päivän paras..kun sain päähäni lähteä lomalle,,,ja varasin Kristiina Katariinan Kanarian-saarten risteilyn 8,11...että pääsee vähän lämpöisempään..
Mutta illasta tuli vielä toinen päivän ilo..kun lapselapsi pyysi minua mukaan ensiviikolla ultrakuvauksiin...katsomaan miltä näyttää tuleva vauva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:12

Kiitos kun kerroitte huvittavia asioita, minulle ei nyt ole tapahtunut mitään huvittavaa juttua.
ei ole lemmikkieläimiä, jotka viihdyttäisivät minua. Matte on oiva kisuli touhuamaan, onko äitiinsä tullut.