Mistä tiedät,että työkaverisi lintsaa töistä eikä oikeasti olekkaan sairas vaikka lääkäri on antanut sairaslomaa?

Mistä lintsarin tunnistaa?

Avainsanat: linsari terve

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2012 - 14:30

Huhupuheiden mukaan jos sairaus sattuu aina maanantaille, ei ole oikea sairaus vaan hankittu pullosta tai purkista. No sairaushan sekin on ja hoidettava.

Kysyjän kommentti

Tuota maanantai sairautta on joskus ollut minussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 09:59

Meil sanotti töis, et o kovi kippiä ja vähä aikka!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 10:21

Jaa-a..onhan näitä tapauksia joskus ollut ja huomannutkin, mutta minulla on periaate etten puutu sellaisiin asioihin. Kaupan alalla ja kaupungissa asuessani joskus näki tyypin esim. ravintolassa hummaamassa vaikka piti olla kovasti sairas..joku mennyt ulkomaillekin yms. Vaan eiköhän se elämä palkitse lintsarit aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 11:55

nähnyt olen monestikkin
pahin oli ,kun yx kaukanen tuttu
oli joka kesä kippiä
mistä milloinkin jopa puolvuotta jostain ihme jalan nyrjähdyksestä
sitä kuvattiin ja kuvattiin mutta vikaa ei löytynyt
ja silloin kun heitin poika oli pini
niin saikulla oli kaik koilun lomat
en ymmärrä miten onnistuikin
mutta näitä vaan on ja tulee olemaan
itse en sellaiista palkkais joka on ammattisairas
mutta tämä iso fima kyllä pystyy pitämään jos jonkin moisia töissä näköjään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 16:53

Kyllä ainakin meidän työpaikalla lintsarin tunnistaa siitä, että tämän sairaslomat sattuvat aina joko 1)loman edelle, tai jälkeen, tai 2) juhlapyhien yhteyteen, tai 3) kiirepäiven keskelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2012 - 19:04

Onhan niitä sellaisiakin lääkäreitä, jotka aika helposti antavat sairauslomaa. Ja sellaisia työntekijöitä jotka osaavat olla vakuuttavia, ettei lääkärille jää muuta vaihtoehtoa kuin antaa sitä.
Mutta eipä sitä auta epäillä jos mustaa valkoisella on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:14

Kyllä ne sairaudet ovat useimmiten tunnistettavia, jotka pullon suusta tulevat. enään ei voi tunnistaa ketään erikseen, kun ikäiseni eläkeläiset ovat kaikki sairaana sieltä sun täältä, itse mukaan lukien.