Savossa myrskysi kovasti viime yönä. Mites muualla?

Tuuli oli kovaa, kuin Jäppisten naimavuonna ja sähkötkin olivat poikki yöllä. Kunhan päivä valkenee niin täytyy tarkistaa mitä ulkona on tapahtunut.

Lisätty: 17.10.2012 - 07:58

Klo 8.00: Näyttää ainakin pihan ympärillä puut olevan pystyssä. Vanha vaskooli on lentänyt aitan seinältä nurmikolle, joten ei suurempia vaurioita. Isäntä lähtee tarkistamaan metsiään onko siellä puita kaatunut.

Avainsanat: myrsky syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2012 - 14:27

Ei havaintoa myrskystä, mutta sadetta riittää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 07:53

koko eilisen päivän oli kovaa tuulta
mutta onneksi puut pysyi pystyssä
eikä satanu koko päivää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 08:12

Ei ollut myrskyä säässä ei miussa,no miehän oonkin tasainen luonne,aina äkäinen,uskokoon ken haluaa.

Lähteet:
omapää,puupää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 08:44

Kova tuuli täälläkin puhalsi. Pitänee käydä mökilläkin katsomassa on puut vielä pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2012 - 19:01

Taisin nukkua kuin tukki kun en kuullut täällä Savojen rajalla mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 23:08

Kyllä on myrskyä ollut ihan tarpeeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:16

On tuuli nyt, ei tuule nyt on tuuli tyyntynyt. sadetta tulee ettei voi silmälaseja pitää ulkona päässä.