Kohta alkaa tanssii tähtien kanssa.Katsotko?Me katsomme,se on hyvää viihdettä mielestämme:

Kiva seurata,kun tanssioppilaat kehittyvät taitaviksi tanssioiksi ja jännätä kuka putoaa tänäiltana.

Avainsanat: tanssi ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2012 - 20:59

Kyllä täällä Sirkkaliisakin on tälläytynyt iltapukuun(yöpukuun) ja katsoo kauneutta ja hienoa tanssia, mitä ei joka päivä meikä tyttö nää. Odotan just tuloksia. Antonio on hurmannut minut ihanalla raikkaalla hymyllään. Hän on oikein luonnonlapsi. ova katsoa kuinka Risto-Matin ystävien kukkaro kestää äänestää häntä. On kuin pulska pyykkipoika lattialla. Antoniohan sielä pärjäsi nyt hyvin.Näköjään Risto-Matilla on varakkaita ystäviä, jos tämä pari voittaa, saa koko kilpaulu loppua puolestani.
No leikkiä kaikki tää on elämän rinnalla.

Kysyjän kommentti

tansseja on kiva katsoa ja voi itsekkin tanssia jos haluaa,tyylillähän ei ole kotiolissa väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2012 - 21:43

Kyllä minäkin sitä katselin. Väärä pari putosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2012 - 22:22

Kaunista oli pukuloisto..ja hienoja tanssiesityksiä....Ihmettelen vaan..että Rito-Matti vieläkin pääsi jatkoon...olisi joutanut tippumaan ensimmäisenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 07:06

En ole seurannut kuin kerran ja jäin ihmettelemään miksi se Risto-Matti koikkelehti siellä, kun joku parempi pari putosi pois. Taitaa olla vilunkipeliä..osittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 11:24

Minua ei tanssii tähtien kanssa ohjelmaa saa katsomaan kuin pakolla, tai isosta rahasummasta. Sama pätee muihinkin tanssiohjelmiin. niitäkään en vapaaehtoisesti tuijottele.En näe niissä mitään järkeä, en vaikka itse silloin tällöin lavatansseissa kaynkin ja polkat, jive,t valssit ym.tanssit taidankin .Mielipiteistäni huolimatta suon niille jotka tanssiohjelmia katsoo harrastuksensa.On pelkästäänhienoa, että me kaikki emme pidä samoista asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2012 - 20:05

Huh, huh, tulihan tuo eilen katsottua. En vaan ymmärrä mitä se Ratian poika siellä tekee. Ei osaa tanssia, saati että hänellä olisi jotain viihdearvoa. Kamalaa vääryyttä parempia tanssijoita kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2012 - 20:49

Kyllä sitä pitää jälleen seurata. Nyt mennyt jakso on vielä katsomatta.