Miten suhtaudut influenssarokotteeseen? Aiotko ottaa tänä syksynä?

Lisätty: 13.10.2012 - 11:13

Sikapiikin jälkeen päätin ettei enää mitään sellaisia rokotteita. Oli niin kovat päänsäryt. Hoitajien rokotus näkyy alkavan, mutta en ota...eikä taida joku muukaan. Sairastan lentsun jos se on tullakseen.

Avainsanat: narkolepsia riski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2012 - 10:08

En ole koskaan ottanut tuontapaisia rokotteita. Mielestäni ei kannata ottaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2012 - 09:21

En haluais rokotetta,mutta en haluaisi tautiakaan.Olen aikoinani otanut sen sikapiikin,eikä minulle siitä koitunut mitään pahaa,otin sen ekan jälkeen vielä tokankin,eikä mitään pahaa tullut tästäkään piikistä.Nyt on tilanne,että ottasko vai eikö ottas.Mie kyllä kuulun riskiryhmään,muutenkin enkä vain kokoni puolesta.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2012 - 12:02

Otin viime syksynä ja otan tänäkin syksynä piikin. Ei yhtään flunssaa ole ollut piikityksen jälkeen. Eikä rokotteen antamisen jälkeen tullut mitään oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2012 - 22:23

En aijo ottaa,,koska sikapiikin jälkeen tuli todella kovat päänsäryt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 06:02

olen kahden vaiheilla
olen ottanut joka syksy 10v. ajan
mutta tässä sitä nytkin räkitään ja keuhkot pihalle yskitään
jotta en tiedä mietin vielä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2012 - 20:42

En ole vielä kertaakaan ottanut sitä, enkä taida ottaa. Aika moni varmaan miettii uudemman kerran menneen kohun takia sen ottamista.