Viikonloppu käsillä. Mitä aiot puuhastella?

Niin ja oikein hyvää viikonloppua kaikille:)

Avainsanat: ulkoilu ruoka harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2012 - 18:22

Kermaperunat on uunissa ja siihen lohimedaljongit. Salaattia lisukkeeksi. Maistuis varmaan sullekin!

Kysyjän kommentti

Kyllä maistuis, kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.10.2012 - 18:06

Ei ole mitään suunnitelmia. Kaikki mitä teen, teen hetken mielijohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 21:09

kaiken mosista
järjestelyä lähinnä
rempan jäljiltä
ja tupa-autoakin hieman laittaen
järjestykseen
jos vielä sais ulkosalla jotain pientä aikasix
ruaksi ostin suolalihaa ja juurekset siihen kylkeen
koko komius uuniin ja turkkuses kävin torilla
ja ostin mm. paljoon hedelmiä jotta siittä saap useampaankin ruokaan jälkkäreitä
ei muuta kuin syömään ihan siittä vaan esm... satsumaa ja viinirypälettä vuoron perään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 21:29

Huomenna lauantaina teen kävelylenkkini kauemmaksi Lind,liin, mutta jos ilma on sellainen otollinen, että voi suuremmitta vesittä kävellä. Sunnuntaina kävelen jumalanpalvelukseen, jos kunto kestää.
Se jos on aina otettava hiomioon. Eipä sitä muuta ihmeellistä ole tiedossa. Kun nuo diskot ja muut ravintelit eivät päästä minua sisään, ikäkysymys nääs.
ruokapuoli on lihamureketta ja kalataskuja, jälkkärinä hedelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 23:50

Kyllä tämä viikonloppu menee taas..remppamiehiä passatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2012 - 20:32

Suunnitelmissa oli mökin talviteloille laittaminen ja suppilovahveroiden etsiminen. Kumpikin onnistui suunnitellusti.