Oletko viimeaikoina ollut karaokebaarissa? Olitko kuuntelija vai osallistuitko itsekin? Mitä lauloit?

Minä lauloin yhden laulun Tallinnan laivassa, ja muutaman meidän kylän baarin karaokeillassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.10.2012 - 22:30

En baarissa, mutta kuuntelin laulutunneilla kavereiden upeita esityksiä ja itse lauloin siellä Sulamith sekä Jos se voisi olla totta -kappaleet.
Opiskelen nimittäin neljättä vuotta kevyenmusiikin pohjalta tuota laulua. Käytössämme on karaokeversiot kappaleista. Olen myös osallistunut karaokekilpailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 23:58

Eipä ole viime aikoina tullut käytyä sen enempää karaoke-kuin muissakaan baareissa. Tämä ei suinkaan ole johtunut siitä, että sylkisin olut-, viini-, tai viinalaseihin ja olisin absolitisti, tai inhoaisin baareja yli kaiken. Minulla ei vain ole ollut aikaa niissä istuskeluun. Silloin kun aikaa karaokebaarissa oleskeluun on löytynyt olen tyytynyt kuuntelijan osaan, sillä variksetkin raakkuvat kauniimmin kuin minä laulan. Säälin joka kerta kuulijoita ja pysyn hiljaa, laulamatta jotta baarissaolijoiden korvaparat eivät joutuisi liiallisen melusaasteen armoille. Jokin kunnioitus sitä pitää olla muita baarivieraitakin kohtaan. Olen sitä mieltä että, olivatpa muut baarin asiakkaat miten kännissä tahansa ei heidän iltaansa saa mennä pilaamaan epävireisellä karaokemölinällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 08:05

En käy baareissa, kun näillä kulmilla niitä ei juurikaan ole. Tosin uusi yrittäjä avasi kesällä Puikkarinhovin uudelleen ja on ollut takoitus mennä syömään, mutta vieläkin on käymättä. Siellä näkyy olevan karaokeiltoja. Jos laulan karaokea teen sen kotona. Juuri mökiltä siirsimme laitteet talveksi kotiin. Laulan Juicen kappaleita koska ne sopivat äänelleni parhaiten. Viimeksi olen ollut karaokebaarissa Kuopiossa vuonna 2000, muistaakseni ja läksin kesken illan pois, kun en kestänyt kuunnella sitä mölinää (olin selvin päin)

Lisätty: 12.10.2012 - 15:56

Oispa kiva kuulla, kun pappa4 laulaa Lumiperhosen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 10:02

Teneriffalla tulee käytyä laulemassa. Viimeksi Souvareiden "Lumiperhonen" ja Janne Tulkin "Sinisen taivaan sateenkaari".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2012 - 17:59

Toistakymmentä vuotta sitten olen ollut, ja silloinkin vain kuuntelija. Minun äänelläni ei lauleta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 21:15

viimeksi lauloin sateenkaaren tuollapuolen
ja onni kisuli oli yleisönä
en sit tiedä tykkäskö
mutta istui vain ja kuunteli
hymyn kare suunpielessä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 22:08

Monta vuotta sitten lauloin Helsingissä eräässä kapakassa "Väliaikaista" ja se riitti.