Minne täytyy matkustaa jos haluaa nähdä Ulurun? Mitä silloin näet?

Avainsanat: muodostelma kuuluisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2012 - 18:27

Olen lennellyt aboriginaalien pyhän kiven yli 70 vuotispäivänäni.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Melbourne

Suurennus:
rachdownunder.files.wordpres...17_lrg.jpg

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.10.2012 - 18:20

Ei nyt Australiaa kauemmaksi tarvitse mennä. Sieltä se löytyy punainen kivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 19:31

Nähnyt en ole livenä, mutta Australian valokuvissa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 21:59

En ole Austraaliaan saakka vielä ehtinyt. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kovasti kyllä kiinnostaisi, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tuo Ulurulu jää minulta näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 08:45

En ole austraaliassa käynyt,mutta se on minun unelmamaa,no enhän ole muuallakaan ulkomailla käynyt,paitsi kerran viipurissa ja kerran tallinnan edessä.

Lähteet:
uni matkat

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2012 - 19:39

Kivimuodostelma Pohjoisterraariossa, Australiassa.