Onko teillä kokemusta peruutuskameroista ? minulla on, maksumiehenä ja kameran kyttääjänä tyttäreni kanssa kimppa asuntoautossa ?

Aivan ihana peli, haluan sellaisen myös omaan tila-autoomme, meillä on TomTom, mutta se peruutuskamera on tosi hyvä vaikka tavallisessa autossa, ei aina peilit näytä totuutta. Ison asuntoauton paikalleen ajamisessa on totisesti hyötyä jos on peruutuskamera.

Lisätty: 10.10.2012 - 16:23

Peruutuskamera toimii ajon aikana ja näyttää takana olevaa liikennettä, Tie nro 8 esim. kuvasi takana olevan liikenteen ja hätäiset ohittajat jo ennakkoon.Kuolon kolarit voitaisiin välttää kameroilla ja muilla auton hallitsijoilla, esim alkolukolla jne.

Avainsanat: peruutuskamera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2012 - 08:48

on ollut jo useamman v uoden laatikossa
mutta nyt kun vaihtuu auto isommaksi
niin siirtyy kamerakin siihen tarkotukseen johon se on tehty ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2012 - 16:00

Eipä ole ollut varaa hankkia kumpaakaan. Kyllä toyon saa parkkiin ilman pään kääntämistä. Sen tuntee milloin tila loppuu takaa. Vähän eteen ja siinä, että pääsevät molemmista päistä lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 16:38

Eipä ole kokemusta, mutta on niin pieni ja vanha auto, että koetan pärjätä vanhoilla taidoillani. Sitä paitsi jos ajan ja katselen kameraa niin en ole varma lopputuloksesta...ojasta allikkoon..hei vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 19:33

Ei nykyisessä autossa, mutta jos vaihtoon menee niin sitten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 12:12

Minä olen toistaiseksi saanut toimia peruutuskamerana. Sieltä ulkoa sitten huutelen, että stop ja oikealle, eikun vasemmalle. Halvemmaksi tulee peruuttaminen ilman kameraa näin. EN ole vielä itse joutunut ajamaan sitä matkailuautoa, ja sitäpaitsi siinä on takanakin pieni ikkuna, josta näkee kyllä jonkinverran ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2012 - 19:34

Eipä ole sellaista. Pyrinkin aina löytämään tyttöpaikan parkkipaikoilla.