oletko tyytyväinen elämääsi juuri nyt?

Minusta on ihanaa olla minä,perus positiivinen ihminen.En tietenkään miekään ole aina tässä onnen tilassa,mutta positiivinen ajattelutapa kantaa kauaksi.

Avainsanat: onni minussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2012 - 12:03

Kyllä minä olen tyytyväinen elämääni, terveys saisi olla parempi, elämäni kulkee hetki kerrallaan ja senkin kuin jääpuikko pyllyssä, iso aivastuskin voi aiheuttaa minulle halvauksen, mutta positiivisesti yritän elää. Lapsilla on kaikki hyvin ja pikkuihmisillä myöskin, 5 pikkuihminen tulee huhtikuun alussa tähän maailmaan. Talous on minulla hyvä, ei tarvitse rahasta murhetta kantaa. Äitini on tullut melkein sokeaksi se minua vähän vaivaa, mutta hänkin pärjää kun vähän autamme häntä. Eli ei minulla ole mitään mikä olisi kovin negatiivista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2012 - 12:14

Olen saanut paljon, siitä olen kiitollinen. Nytkin olen tilassa, jota moni ihan oikeasti saattaisi kadehtia. Mutta ylpeilemään en ala. Olen siis vain yksinkertaisesti tyytyväinen ja onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 12:16

kyllä tässä nyt on oltava kaikesta huolimati TOODELLA onnellinen
kun kuitenkin on ihmisiä joilla on asiat paljoon paljoon huonommin ...
on sairauksia ym vastoin käymisiä jotka vievät heiltä elämältä pohjan
jotta mikäs minulla nyt on olessa
toki myötätuntoni heille annan ja olen surullinen heidän puolestaan
vaikka en auttaa voikkaan ,mutta haluaisin kyllä
jos olis valtikka jolla senvaan tekisin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 16:42

Olen tyytyväinen sillä enempää en voi vaatia enkä saada. Elämä on opettanut olemaan kiitollinen jokaisesta päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 19:35

Hyvinhän tämä kulkee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2012 - 20:38

Pitäsi sanoa kyllä, kyllä, mutta en ole. 2 keuhkokuumetta peräkkäin. On vienyt maun elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 17:58

Tottahan toki olen, jatkuvista sateista huolimatta, sillä eihän elämästä tulisi mitään jos mistään ei milloinkaan olis tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2012 - 19:31

Itse olen tieni valinnut - siihen on tyytyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2012 - 14:50

Kun on menettänyt riittävän paljon.
Osaa nauttia jokaisesta päivästä, eikä tarvitse enää odottaa parempaa.