Huomenta kaikilla napsuille.Mihin aiot purkaa tänään energiasi?

Mie pesen tänään makuhuoneen ikkunan,jos pouta jatkuu,käyn myös naapurissa kahvilla ja maailmaa parantamassa.

Avainsanat: ikkuna puhtaaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2012 - 15:20

Minä eilen toimin ja tänäänkin pihalattojen asennus apumiehenä, asennuslaattojen saumojen hiekoittelijana ja homma jatkuu koko viikon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 08:20

Huomenta!
Puutarhahommiin,jollei sada.Nyt näyttäis,että pääsee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:34

Auringonnousua olen tässä muutaman tunnin jo ihaillut. En ole suunnitellut mitään erikoista tälle päivälle. Siivooja tulee pesemään alakerran isot terassinikkunat. Niitä en millään jaksaisi itse siivota hyvin. Enkä mitään muutakaan tässä kuumuudessa. Pikakahvit keittelin joskus viiden korvilla, ja kohta voisin mennä valmistamaan oikean aamupalan. Ja sitten taidankin kävellä rantaan vähäksi aikaa ennen siivoojan tuloa. Tietysti siivoilemme yhdessä, minä ajattelin vähän pyyhkiä kostealla alkerran lattioita. EIköhän sitä siinä.
Lomailen nyt, että jaksan suorittaa loppuun asunnon muuton lokakuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 09:04

Kauppareissu ja kokkaushommat ovat päällimmäisenä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 10:46

Huomenta vaan. Olen tänään äiteetä avittamassa, kun eilen suunnitelmat muuttuivat. Vähän siivousta ja ruuanlaittoa. Kohta kotiin ja saan tässä taimenta mukaan joten joko kalakeitto tai paistettua taimenta ja toivottavasti Matilda viimein innostuisi kalasta. Energiani puran auton pesuun, kun se hiekkaisella, huonossa kunnossa olevalla tiellä rapautuu kattoa myöten. Näkee milloin olen käynyt naapurikunnan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 16:21

Kai kauppaan on mentävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 21:03

Minä aloitin puolentoistakuukauden verkkokurssin vammaispalvelu tutuksi, järjestää Järvenpään Invalidien ammattioppilaitos. Vaikka olen jo yli-ikäinen ei oppi minua ojaan kaada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2012 - 21:43

Energia meni työmatkalla ja lastenlasten luona käymisessä.